PERHATIAN!!!!!

Pesanan boleh dibuat dengan cepat melalui SMS @ Whatsapp......
Jika anda komen dibawah @ anta email takut admin tak perasan....
So apa2 petanyaan @ pesanan anta ke no nie
0.1.9.9.9.8.1.6.6.4 (lynn)

Tuesday, 30 July 2013

Testimoni Bresto Serum

JOM CANTIK DEPAN SUAMI…PAYUDARA BESAR, MONTOK, TEGANG DAN PEJAL...SUAMI GEDIK2 SUKA U



Pengakuan Customer BRESTO SERUM

TESTIMONI 1.
“Ank da 2..yg first bf smpai adik dia kluar..adik bf 2bln je..pas stop brest jd kecik.kendur.kecut...ishh malu n myampah tgk..tgk bresto hari ke 2 nmpak brest mgembang..hari 3 puting da xtunduk malu2 lg..klu nk mbesar tu amik mse la bg yg stop bf..sbb dia nk repair brest tduduk kt tmpt asal..gne pon kdg2 gne 2kali shari kdg2 1kali skali..hoho tp kesannya ttp nmpk..lg la klu yg gne tu konsisten lg cpt..klu x rata je xde brest..(pgalaman sndri)”

TESTIMONI 2
“jgn x percaya, 3 weeks pakai, penuh menggebu cup baju kecik... jenuh cr tudung yg labuh sedikit jgn duk ats ngam2 dada.... sebb nmpk montoks mebukits gitew... usben da tegur, "labuh kan tdg mama yer yunk.." hahaha.... serius memg superb!”

TESTIMONI 3
" baru 2 hari pakai dh rs berdenyut.hari ke 5 dh berisi balik.kalau x, rs kecut je.tggu nk naik lif tingkat brp pulak lps ni:

TESTIMONI 4
" Yg x sangka tu bila seolah2 tepi nenen tu mcm ditambah2 isi pulak. sblm ni xde pulak. jd padat n berisi.."

TESTIMONI 5
"ingatkan perasaan sndri jer, tpi bila kemeja kena buat button tambahan atau lekat pin kecik supaya x terbuka ternyatalah bukan perasaan sndri. selain tu kan, malu nk kabo sbnornyer..keliling nipple tu jd coklat muda. sblm ni size 34..la ni size tu dh melimpah ruah termuntah2 keluar, nmpknya kena beli size 36 lah agaknya..kuang,kuang...."

BRESTO SERUM aromatherapy adalah selamat kerana ia 100% dari bahan herba. Aromanya sangat harum. Herbanya berfungsi dengan merangsang hormon estrogen (hormon wanita) di payudara lalu merangsang saraf2 payudara atau saraf2 glands. tiada masalah utk mereka yg menyusu badan atau breastfeed. Hanya titiskan 3-4 titik di tapak tangan dan urut membulat serta ke atas. Payudara akan menegang, memejal n mengeras. Jika breastfeed, susu akan memancut2 krn saraf2 glands telah dirangsang.

Atasi masalah Payudara Kecut,Kendur & Tidak Berghairah Di Mata En.Somi.


0 ulasan: