PERHATIAN!!!!!

Pesanan boleh dibuat dengan cepat melalui SMS @ Whatsapp......
Jika anda komen dibawah @ anta email takut admin tak perasan....
So apa2 petanyaan @ pesanan anta ke no nie
0.1.9.9.9.8.1.6.6.4 (lynn)

Wednesday, 26 June 2013


ANDA LEPAS BERSALIN??
~ Tiada nafsu bersama suami
~ Mengelak dan rimas bila diajak bersama
~ Pura-pura puas utk menjaga hati suami
~ Prestasi yang hambar dan tawar
~ Badan terasa lemau dan lemah
~ Kuat mengantuk
~ Perut sebu
~ Tidak lawas

Kami ada penawarnya..MAAJUN CINTA ADAM & HAWA




Untuk pertanyaan @ pesanan boleh hubungi @ sms ke 0199981664 (Lin)

Set Ibu Hamil


Ini cadangan set untuk ibu2 yg hamil... Agar cergas & cerdas bersama bayi dalam kandungan dan selesa selalu :

Nemo

 Khas Pre-natal treatment :- sungguh selamat digunakan sebagai minyak urut terutama kepada ibu-ibu mengandung dan yg telah melahirkan. Bagi mencegah awal rekahan perut , tumit kaki dan menahan bengkak akibat kandungan semakin membesar dan digosok sekitar kawasan buah dada bagi mengelakan kehitaman. Boleh diminum bila kandungan 8 bulan keatas sebagai minyak selusuh. 

BCP

Berina C Plus (BCP) ni mmg digalakkan utk org yang mengandung,kerana Berina C Plus mengandungi herba makanan nabi iaitu habatus sauda, madu, saffron gam arab..weiii bukan senang nak dapat ooo..kena beli dr org yahudi. sbb makanan nabi org yahudi yg monopoli. makanan sampah "junk" yahudi suh kita makan. Ia membantu perkembangan otak bayi di dalam kandungan.

Masker intim (MI) & Feminin Wash (FW)

 Membantu ibu2 hamil yang mengalami keputihan dan tak selesa di bahagian intim agar rasa segar, nyaman & bersih. 

Harga :- 

1)Masker Intim ~ RM30(8gm)
2)Feminin Wash Rose @ Arabic ~ RM48(100ml)
3)Berina C Plus ~ RM38(15 sachet)
4)Nature's Essence Miracle Oil ( NEMO) ~ RM42(80ml)


Jumlah :- RM 158 (tidak termasuk pos)

Monday, 24 June 2013

Permulaan Segala Rawatan

Kakyu mendapat feedback dari customer bahawa warga MT-SDM mengesyorkan produk yg berlainan untuk Rawatan Asas Pembersihan Dalaman sehingga mereka tidak tahu mana yg perlu diambil. Harap semua beri kerjasama untuk seragamkan proses asas ini.

PERHATIAN..Saya selaku pengeluar kepada produk SERI DEWI MALAM ingin menekankan kepada pengguna diluar sana spya memahami konsep SERI DEWI MALAM. Konsep jamu kami bukan semata2 menekankan bab "ketat n sempit" tetapi yg paling utama ialah bab kebersihan n kesihatan dalaman. Setelah dalaman bersih sihat dan harum, barulah ditekankan bab "ketat n sempit" supaya kita tidak memerangkap kekotoran yg mana ianya mnjadi punca kpd pelbagai masaalah dan penyakit.
Rawatan asas SERI DEWI MALAM adalah proses mengeluarkan "penyakit" atau kekotoran spt sisa2 lendir, lebihan air busuk, sisa2 darah haid atau nifas, sisa2 airmani, cysts serta mengecutkan fibroid.
Proses rawatan asas ini ialah dgn memasukkan kapsul herba mudah larut ke dalam faraj hgga ke pangkal rahim. Herba jamu berfungsi dimana ia menyerap kekotoran atau penyakit spt dinyatakan diatas. Ia bertindak spt magnet yg menarik n menyedut kekotoran lalu menanggalkan ia dr dinding rahim. Malangnya proses asas ini hanya dapat dilakukan oleh mereka yg telah berkahwin sahaja kerana ia memerlukan kapsul herba dimasukkan ke dalam faraj.
Setelah cukup 3hari, kita diwajibkan mengeluarkan balik herba dimana ia dimasukkan. Pada masa ini, kita dapati bkn sahaja herba malahan kekotoran yg telah diserap oleh herba tadi. Hasilnya faraj dan rahim yang bersih, subur, berbau harum, ketat, sempit dan padat.

Proses rawatan asas SERI DEWI MALAM menggunakan 3 produk utama iaitu:
1. JAMU DEWI SUCI
2. JAMU DEWI DARA
3. SUSUKAN QALBU
Manakala produk sampingan yg membantu memyempurnakan proses rawatan ialah:
1. MASKER INTIM
2. PENCUCI WANITA BERUBAT
Harap Maklum.

** APAPUN MULAKN DGN JDS SPTMNA YG KITA SEDIA MAKLUM..BUKN SJE 2 NK KETAT OKKAY**

Jamu Dewi Suci (12biji) ~ RM65


Fungsi Utama JDS :- 



~ Merapatkan/Mengetatkan Faraj 

~ Mengembalikan Dalaman Faraj Yang Berpasir (meningkatkan kegelian ketika bersama)
~ Meningkatkan Kemutan 
~ Menyerap Dan Mengeluarkan Kotoran/Keputihan/Darah beku
~ Mengecutkan Rahim Dan Batu Meroyan


Mengapa mereka perlukan produk ini?

1- Rempah di dalam faraj akan meresap semua jenis air dan lendir
2- Rempah di dalam faraj akan menyedut semua jenis air termasuk di dalam Rahim sehingga Rahim mengecut.
3- Ketika rempah sedang bekerja Rahim akan mengecut dan akan mengeluarkan segala jenis cecair dan akan turun ke mulut Rahim dan jatuh ke dalam faraj. Rempah tersebut menyerapnya.
4- Ketika rempah di dalam faraj ketika melakukan jimak. Rempah tersebut akan menyedut air dari zakar sehingga menpercepatkan air mani keluar.
5- Rempah didalam faraj akan mengakibatkan faraj mengecut keseluruhannya.
6- Rempah herba yang di makan akan berfungsi mengecutkan Rahim dan faraj. Rempah bertindak seperti memeras Rahim untuk mengeluarkan air dari dalam Rahim.



Cara insert JDS :-

i) Hari pertama : Insert 2 biji dan Makan 4 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.

Cara insert : :- Dalam keadaan mencangkung, tolak 1 kapsul ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh sehingga hujung pangkal rahim kiri. Kemudian, tolak 1 kapsul lagi ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh sehingga hujung pangkal rahim kanan. Tolak sedalam-dalamnya.

ii) Hari kedua : Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.
iii) Hari ketiga : Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak (masa ni cukup 72 jam keluarkan rempah tadi).
iv) Hari keempat : Makan 2 biji sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.
p/s : Dilarang bersama selepas insert kapsul untuk proses pemulihan. Selepas 3 hari (72 jam) keluarkan sisa kapsul dari bahagian intim. Selepas dah keluarkan sisa kapsul tu baru boleh bersama dengan suami. Dan rasailah kenikmatannya. Setiap malam adalah malam pertama

Tindakan balas herba POSITIF kepada pengguna :-
~ Dalam tempoh 1 jam lubang faraj tertutup.
~ Dalam proses 24 jam terasa berdenyut – denyut di ari–ari / atas V / dalam Rahim.
~ Terasa kering di faraj
~ Berdenyut – denyut di bahagian kanan atau kiri ari – ari.

Situasi Pengguna ketika menggunakan produk ini :-
~ Faraj menjadi terlalu sempit dan kering.
~ Terasa Rahim kecil dan kecut
~ Daya kemutan 300% rapat dan sempit di bahagian faraj

Situasi Pasangan ( suami pengguna) :-
1- Terasa sempit, padat dan susah nak masuk kerana laluan faraj tertutup
2- Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
3- Mengalami kegelian zakar maksima diseluruh bahagian.
4- Terasa zakar seperti disedut membuatkan air mani keluar dengan cepat

Kelebihan Penggunaan produk ini :-
~ Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan


Dilarang keras untuk :-
~ Wanita yang masih belom melakukan hubungan kelamin atau anak dara atau masih dara
~ Wanita yang telah monopos
~ Wanita yang faraj kering ( ketika melakukan hubungan kelamin memerlukan bantuan pelincir)


Ramuan :-
~ Kacip Fatimah
~ Garam Supit
~ Belimbing Bukit 
~ Sireh


Sunday, 23 June 2013

Kenali FIBRIOD


FIBRIOD

Fibriod adalah sejenis ketumbuhan yg berasal dari tisu rahim .Apabila ia membesar ,fibroid boleh memberikan pelbagai masalah kepada wanita ,seperti menghimpit pundi kencing ,haid yg banyak ,sakit semasa haid dan sakit semasa bersama dan sebagainya .Ia tumbuh sehingga sebesar biji bola tapi ia bukan sejenis kanser .
Ada yg mengatakan bahawa ketumbuhan fibroid ini sering berlaku dikalangan wanita yg tidak berkahwin atau lambat berkahwin dan juga yg berkahwin tetapi sukar mengandung dan beranak .Sering dijumpai fibroid dikalangan wanita yg mengalami masalah ketidaksuburan atau kemandulan .Disamping ketumbuhan fibroid mereka juga menghidap penyakit endometriosis ,iaitu sejenis penyakit dimana darah kotor melimpah kebelakng rahim menyebabkan berbagai-bagai masalah pada saluran peranakan ,kilang telur dan persekitaran rahim .

FIBRIOD AKIBAT KETIDAKSEIMBANGAN HORMON

Ada yg mengatakan bahawa ketumbuhan fibriod adalah akibat daripada ketidakseimbangan dalam hormon wanita .Perlu diberitahu disini bahawa wanita mempunyai dua jenis hormon iaitu estrogen dan progestron. Biasanya estrogen meningkat naik sejurus haid dan paras progestron pula meningkat selepas telur dikeluarkan, iaitu dua minggu selepas keluar haid sehingga tempoh haid akan datang.Oleh itu ,keadaan yg tidak seimbang ,khususnya jika berlaku terlalu banyak estrogen dan tidak mencukupi progestron dalam badan seseorang ,boleh menimbulkan berbagai-bagai masalah seperti pendarahan yg tidak tentu masa ,ketumbuhan fibroid pada rahim serta keadaan ketidaksuburan atau kemandulan . 


BAGAIMANA WANITA BOLEH MENGHAIDAPINYA?

Fibroid adalah kejadian yang kerap terjadi iaitu pada 25% kaum wanita tetapi setakat ini kita tidak dapat pastikan bagaimana ia terjadi. Walaubagaimanapun, kehadiran hormon estrogen berkait rapat dengan pembesaran fibroid. Fibroid terjadi kebanyakkan pada mereka yang berusia 30-40 tahun iaitu dalam usia reproduktif. Apabila umur semakin meningkat dan takat estrogen yang semakin rendah, fibroid juga akan susut secara sendirinya.



APAKAH GEJALA-GEJALA FIBROID

kebanyakan wanita tidak mengetahui mereka mempunyai fibroid kerana ia jarang memberika masalah tetapi sekiranya ia terlalu besar dan berada pada ruang saluran ,pesakit akan mengalami :
~ Sakit semasa haid ( segugut )
~ Sakit belakang
~ Haid yang banyak
~ Sembelit
~ Kencing yang kerap
~ keguguran yang kerap
~ Sukar mengandung

FIBROID DIRAWAT SECARA PEMBEDAHAN

Sekiranya anda memang memerlukan rawatan terdapat dua jenis pembedahan yang disarankan ,Satu dinamakan myomectomy dimana ketumbuhan itu sahaja akan dibedah dan dibuang oleh doktor .Manakala hysterectomy pula adalah pembedahan membuang kesemua rahim dan selalunya dibuat kepada wanita yang hampir mencapai usia menopos dan mereka yang tidak lagi mahukan anak .


BAGAIMANA SDM DAPAT MEMBANTU??

Boleh amalkan Jamu Dewi Dara (RM48/50biji) sehingga fibroid mengecut. Sepanjang pemakanan JDD ini,pengguna akan merasa senggugut utk mengecutkan fibroid ini. Insyaallah,penggunaan yg konsisten boleh mengecutkan fibroid.

Wednesday, 19 June 2013

Rahim Jatuh


PUNCA-PUNCA

Peranakan atau rahim boleh jatuh, sebab kemalangan yang kuat.. 

# contoh jatuh terhentak atau terduduk yang kuat. Sebab tu kena elakkan dan berhati2 semasa buat apa2 aktiviti lasak..
# Seks yang keterlaluan.. Yang ni buat aksi2 melampau sangat mmg boleh bagi kesan pada rahim
# Mengangkat benda2 berat,, contoh kotak2 yg besar..
# Jalan terlalu lasak
# Tidak menjaga pantang ketika lepas bersalin
# Tidak menjaga pemakanan


Tanda-tanda peranakan jatuh:

~ Sakit perut yang luar biasa
~ Keluar cecair dari rahim
~ Keputihan/lendir putih yang banyak dari kebiasaan
~ Sakit pada ari-ari
~ Sakit pada dinding faraj
~ Sakit ketika 'bersama' suami
~ Kejang pada bahagian bawah perut
~ Terasa seperti mahu bersalin/macam ada benda nak kuar dari faraj.. (ini peringkat yang teruk)


Rawatan:

* Berurut.. biasanya memang mak bidan akan urut dan naikkan balik rahim di kedudukan asal
* Bertungku.. Jika de je rasa tanda2 tu, amik tungku dan tungku bawah perut dan pada peha naik ke atas... sambil baca selawat.. insya-Allah ok..
* Jika peringkat teruk, mungkin kena buat operation..utk betulkan balik kedudukan rahim.. 


Kesan rahim jatuh/rahim rendah:

Kandungan mudah gugur (tapi ini semua kuasa Allah.. ada juga yang rahim rendah tapi boleh lekat baby...bergantung juga kepada kekuatan rahim)


Saya harap, wanita-wanita kat luar sana jangan amik mudah tentang masalah peranakan ni terutamanyer kepada yang sedang berusaha untuk hamil...hope info ini berguna untuk kiter semua..


Apabila sudah naikkan @ betulkan kedudukan rahim kita dengan cara berurut, boleh amik produk Seri Dewi Malam  ~ Jamu Dewi Dara (JDD)

Tuesday, 18 June 2013

Persoalan mengenai JDD


SOALAN :-
Kenapa beberapa customer saya makan jdd jadi problem period yer? Boleh bagi jawapan tak? Dah minum banyak air... Dah buat senaman.. Tapi sama jugak ..kenapa yer?



JAWAPAN :-
1) period lama xdtg- customer ade ambil perancang/supplement ape2 x? wat UPT test x?

2)period lewat 2minggu- jdd ubah kitaran hormon...as long dlm kitaran 21-20hari masih lg normal...

3)darah period yg keluar sikit tu tetap ke x?jika keluar sikit ketika blum tiba dtg time piyed,kemungkinan itu drh beku yg mencair

CARA PENYIMPANAN SQ


CARA2 MENYIMPAN SUSUKAN QALBU AGAR TAHAN LAMA DAN TIDAK BERKULAT:
SQ tu bekalan penggunaan sebulan atau lebih dan di tempatkan di dalam botol . SQ ni boleh tahan lama dan akan berminyak kerana salah satu bahannya adalah minyak zaitun untuk pelinciran:-

(i) di simpan di tempat yang selamat di jauhkan dari kanak-kanak untuk elakkan mereka termakan atau "main" sebab SQ cantik bulat2 gitu menyelerakan....hahahaha


(ii) di buka tutupnya serta penutup putih supaya mendapat lebih oksigen dan elakkan bau hapak.. ( sbb SQ adalah original campuran minyak dan herba2 ) tanpa bahan pengawet dan wangian.

(iii) boleh di campur dan di bentuk semula ( tangan bersih keadaan kering) dengan membulatkannya dgn dijemur dengan angin sahaja tanpa cahaya matahari.

iv) Setakat SQ dalam pasaran masih belum berlaku keadaan "berkulat" kecuali ia terkena tangan yang basah, terkepam lama atau tiada di jaga kebersihannya.


(v) jaga hygiene.

 Cara nak guna SQ dan kesan :

~ digunakan selepas buang air kecil.
~ dalam keadaan mencangkung, tolak sebijik dalam-dalam dan jauh.
~ cara tolak melalui lubang "tut" lah kan... ikut saluran ( janganlah sampai terkena-kena bahagian daging keras tu)....relax dan santai saje.

~ pastikan kuku pendek, agar tidak terluka semasa insert.

Kesan mungkin berbeza-beza setiap individu tetapi hampir kesemua antara kita guna membawa kesan yang sama :-


~ pada yang mula-mula pakai tu mungkin akan mengerenyam (gatal) dalam 3 ke 4 jam.
~ Pd masa sama akan mula rasa pedih dan perih seperti di grip. Keadaan gatal dan pedih tu adalah tindakbalas SQ bekerja atas keputihan. Dalam keadaan ini anda dinasihat "cebuklah" gunakan fw kita berubat tu ( Arabic & Rose ) atau air suam.
~ Untuk yang lubang agak besar bolehlah gunakan lebih dari sebiji.....tapi akk nak cakap sebiji pun dah cukup daripada segalanya.
~ Ada orang rasa seperti membengkak kerana banyak angin...tetapi 2 tiga hari keadaan akan balik ke asal.
~ Kadang2 kekotoron tidak keluar pada hari yang sama..tetapi pengulangan penggunaannya boleh membantu mencairkan dan mengeluarkan lendir yang gatal.

PERINGATAN beri masa SQ kerja dan "off" bersama dalam tempoh 24 jam.

Monday, 17 June 2013

Testimoni Susukan Qalbu






Testimoni Mr Zack Power Bro






Saturday, 15 June 2013

Info tentang MZPB

Nak share tentang MRZPB utk yg pertama kali makan

feedback dari customer alhamdulillah positif

mesti uoll penah dpt komplen mcmnikan?

  1. knp dh consume mrzpb tp xde effect?
  2. xtahan lama pun?
  3. xdelah keras mcm di war2 kan?
  4. mkn 2 biji esk mkn lg 2 bji sama jer kesannya?

farra pun penah dpt komplen mcmni gak....

ape yg uolls boleh advise customer sblm consume mrzpb

ambik sekali 2bji

klu boleh 3 jam sebelum nk ambik mrzpb ELAKKAN or kurangkan ambik minuman ais,minuman gas,aiskrim serta alkohol (utk yg bukan muslim)...
dlm tempoh 1 -2 jam klu boleh jgn merokok
dlm tempoh mase berpantang makesure minum air putih sekerap yg boleh
ini adelah utk membantu penyingkiran toksid didlm badan

lps mkn mrzpb JGN sesekali hisap rokok....lps dh bersama...bolehlah smoking blik tp berpada2

sharing is caring

Tip-Tip

Keadaan :-

Korang pernah berada di dalam situasi begini?

Suami: Ayang dah ke? (termengah-mengah selepas ejakulasi)

Isteri: Belum.. tapi takpe lar, yang penting abang dah puas..

Atau

Suami: Ayang dah ke? (termengah-mengah selepas ejakulasi)

Isteri: Dah.. (dengan senyuman tawar dan tak ikhlas)

Kalau pernah bagaimana perasaan korang? Kecewa? Geram? Marah dengan diri sendiri kerana tidak dapat memuaskan si dia?

Jangan biarkan kerana situasi ni akan mempengaruhi korang dari segi psikologi, dan jika dibiarkan performance korang atas katil akan bertambah teruk, sehingga timbul rasa rendah diri dan lebih teruk lagi nak keras pun susah nanti.

TIP-TIP.....

1) foreplay amat2 penting k... wanita mmg susah nak capai orgasm seperti lelaki...disebabkan tu foreplay terhadap wanita,belaian amat2 penting...ini utk menenangkan wanita supaya mindanya lapang dan boleh fokus dlm melakukan hubungan intim..

2) otak wanita banyak berfikir...hal rumahtangga..hal kerja di pejabat..hal anak2...buatkan wanita merasa stress...lelaki yang tergesa2 melakukan hubungan intim juga boleh mendatangkan stress dan ini boleh menyebabkan wanita sukar mencapai orgasm. so lelaki perlu lebih bersabar supaya hubungan intim berjalan dlm keadaan yg memuaskan kedua2 pihak

3) utk wanita pula,sebelum mengadakan hubungan intim...minda kene kosong,lupakan apa sahaja yang mengganggu mood...fokus dan berani meminta supaya suami lebih menyentuh anda..jangan malu sbb utk kepuasan korang juga...

sekian..tips yang berguna....

Thursday, 13 June 2013

Gambar kotoran yang keluar selepas insert JDS

Mungkin anda geli dengan gambar2 dibawah ini, tapi inilah kotoran yang keluar apabila anda menggunakan Jamu Dewi Suci. Cuba bayangkan jika segala kotoran dari keputihan berkumpul di Miss V kita, jika dibiarkan kemungkinan boleh menyebabkan kanser.






CollaSlim Drink~ RM75


COLLASLIM DRINK (CSD) adalah minuman pelangsing berkolagen keluaran terbaru SERI DEWI MALAM. Ia adalah gabungan 3 + 1 yang mengadungi bahan utama iaitu serat (fiber), kolagen sumber marine dan Vitamin C yang berasaskan ekstrak buah-buahan berries.

KEISTIMEWAAN COLLASLIM:
~ Berkesan secara ubatan herba bagi mengawal obesiti (kegemukan) dan tahap kolesterol individu.
~ Mengatasi masalah perut buncit tanpa perlu kerap ke tandas.
~ Membantu melangsingkan badan agar kelihatan lebih ramping dan menawan
~ Mengawal selera makan termasuk kegilaan pada manis-manisan
~ Mengandungi vitamin C yang tinggi yang biasanya digunakan sebagai tonik untuk jantung
~ Pengawal selera makan secara semulajadi. Herba Hoodia mengandungi molekul aktif yang akan memberi isyarat kepada otak bahawa kita telah pun kenyang.
~ Membantu mengurangkan berat badan tanpa merasa ketidakselesaan dan tanpa kesan sampingan.
~ Diantara fungsi White Kidney Bean adalah membantu mengawal berat badan yang sihat dengan menghalang enzim alpha amylase dari menukar kandungan kanji yang bakal diserap kedalam badan. Ia akan dibuang sebagai bahan kumbahan
~ Mengurangkan risiko sakit jantung
~ Mengandungi zat besi untuk tenaga dengan membantu mengisi semula kandungan zat besi dalam badan
~ Menstabilkan kandungan gula dalam darah serta memberikan tenaga secara berterusan
~ Membantu meningkatkan kadar metabolisma dan pembakaran lemak.
~ Membantu menjadikan kulit lebih cerah, halus, gebu dan sekata.
~ Menyegarkan dan menyihatkan kulit
~ Mengurangkan garis halus dan kedut-kedut pada kulit
~ Menguatkan dan memperbaiki struktur kuku dan ketahanan rambut
~ Mengurangkan kerosakan pengoksidaan pada sendi.
~ Membuatkan badan menjadi lebih ringan dan bertenaga.
~ Membantu menghilangkan rekahan pada tumit kaki.
~ Sesuai diguna untuk lelaki dan wanita.

**TIDAK SESUAI BAGI IBU MENGANDUNG DAN MENYUSUKAN ANAK.


COLLASLIM amat sesuai bagi semua golongan, lelaki dan wanita yang menginginkan kulit lebih halus, cantik, wajah awet muda di samping memiliki bentuk badan menarik, langsing dan menawan. Ramuan serat dalam minuman pelangsing COLLASLIM bertindak sebagai satu program diet untuk membuatkan seseorang itu berasa kenyang dan mampu mengawal selera makan. Kolagen pula berfungsi sebagai ejen antipenuaan yang bertindak menghilangkan kedutan dan rekahan pada kulit manakala vitamin C membantu menghasilkan kulit yang lebih cantik, gebu, lembut dan cerah.

Cara makan: bancuh dgn air 200ml(air sejuk), bukan ais ye. Boleh juga di shake

Rawatan untuk Buasir


CARA MERAWAT BUASIR DENGAN PRODUK MT-SDM

Caranya :Cuci tempat buasir dengan air suam atau guna Feminine Wash, kemudian lap kering2.. pastu sapu Masker intim pada buasir tu.. .ianya akan kecut dlm masa beberapa hari.. bile dah kecut, tolak perlahan-lahan kedalam..

insya'allah, akan sembuh dengan izin Allah..

** BOLE TRY SAPU NEMO KAT BUASIR TU SEBELUM TOLAK KN BUASIR TU KEDALAM

~ FEMININ WASH RM48/BTL
~ MASKER INTIM RM30/BTL
~ Nature's Essence Miracle Oil (NEMO) RM42.00

Vagina Tightening Gel ~ RM56

"KEMBALIKAN KEINTIMAN ANDA"


Tahap keanjalan semulajadi Vagina bukan sahaja disebabkan oleh proses kelahiran semata2, tetapi beberapa faktor lain:-
~ usia
~ hubungan kelamin yang kasar dan kerap
~ kehilangan bentuk asal ( sememangnya longgar secara semulajadi)

Vagina yang longgar boleh mengabikatkan banyak masalah apabila seseorang itu tidak dapat lagi merasai sensasi dan nikmat semasa bersama pasangannye. Ini adalah pengalaman yang amat mengecewakan masa lalu lama-kelamaan hubungan menjadi dingin.

Vagina Tightening Gel keluaran Seri Dewi Malam adalah pilihan terbaik, tepat, selamat dan semulajadi untuk digunakan. VTG adalah berubat, 100% herba semulajadi dan tidak merbahaya walaupun digunakan didalam Vagina. Herba2 yang digunakan mengandungi eleman2 yang boleh mengetatkan kulit. Semua herba2 ini diadun ke dlm bentuk krim yang dapat memperbaiki keanjalan dan keketatkan Vagina sehingga 80%. Ia jugak adalah berubat untuk mencegah dari bakteria d@ fungus yang menyebabkan keputihan dan bau yang kurang enak.

Berfungsi sebagai :-
~ Berubat dan mengetatkan Vagina
~ memutarkan kembali jam biologi dan memngembalikan elasticity Vagina
~ Pelincir semula jadi
~ mengurangkan kesakitan akibat kekeringan
~ meremajakan dan menyuburkan dinding Vagina
~ melembapkan dan memberikan sensitivity pada dinding Vagina
~ merangsang ghairah seksual
~ mencegah bakteria dan anti-fungal
~ mengembalikan keyakinan diri bersama suami

Anda dapat merasakan kesan sensasi ketat dalam masa yang singkat walaupun dengan penggunaan yang pertama.

Harga  :- RM 56

Nasihat berguna

Nasihat2 kepada ladies sekalian...

Soalan :-

status 1: "Penting sangat ke mende ketat tu??"

Status 2:"Alah..mende insert2 ni aku seriau r xberani.."

Status 3: "Laki aku xkomplen pun aku ada masalah..."

Status 4 :"Xpe..laki aku syg ngn aku..kompom r xberani cari len!..."

Hokayyy...tuan/puan/kakak/makcik sekalian...mta maaf dulu yer..status ni xada kne mengena dengan yg hidup atau yg dh meninggal dunia.....

Ini Jawabnye....


Status 1
Slagi kte ni bgelar perempuan n sorg isteri..."ketat" tu la senjata kte dik oii..

Status 2
Seriau??..kalu suami cari len agak2 seriau x dsbbkan diri sendiri malas nak berubat kalu ada masalah??

Status 3
Adikk..memgla somi awak tu xkomplen sbb die nak jaga hati awak...ble awak sendiri tau masalah dalaman tu kritikal..carikla penawar dik oii..jgn smpy somi xkomplen..trus je komplen...dan mendingin...bahaya!

Status 4
Jgn takbur....kekadang...dalam ketidaksedaran kte tu..syaitan salu cari pluang untuk menyesatkan manusia...kte sbg wanita..harus sentiasa berwaspada...

SDM menawarkan Jamu dewi suci dan Susukan Qalbu khas untuk menghargai para wanita terutama ibu2 sekalian.....untuk penjagaan dalaman yg Superbbb hebat!

Keterangan lanjut :-

~ Jamu Dewi Suci 
~ Susukan Qalbu 

Tuesday, 11 June 2013

Rawatan untuk Kehamilan



Testimoni Set Zuriat harapan


RAWATAN BAGI ISTERI YANG INGIN HAMIL :-

*sebulan pertama (isteri) :- JAMU DEWI SUCI (JDS) - 4 hari pertama - (satu botol) bermula hari ke-5, JAMU DEWI DARA (JDD) - kaedah 10 hari, 20 hari.
* boleh juga add MAJUN CINTA ADAM DAN HAWA (MCAH)

*SQ :utk pembersihan mingguan.pastikan 2 mggu sebelum tarikh datang bulan stop insert SQ ya.. MI - perlu juga digunakan, bagi menegangkan proses ini hingga isteri tu datang haid ye...

*feminine wash untuk cucian harian miss v, agar sentiasa bersih dan fresh

*sebulan pertama (suami) :-sementara isteri dalam rawatan pembersihan dn belum haid, suami hendaklah makan JAMU DEWA SAKTI ( JDT) as jamu harian..juga ambil MZPB ( 4 -5 hari sekali ) 2jam b4 bersama..terbaiknya kna kira waktu subur.
........................................................................................INILAH STEP UNTUK MENGANDUNG (^____^)

PERINGATAN:Untuk rawatan ini elakkan minum air ais, jangan makan benda yang panas seperti durian, air yang bergas, madu. Jangan minum air kelapa, air alkahol atau mengambil ganja jika dilanggar pantang larang ini boleh mendatangkan mudarat pada diri sendiri.


Lagi testimoni Hamil


Rawatan untuk Keputihan


Keputihan hanya dianggap bermasalah atau abnormal, seandainya ia keluar terlalu banyak, berbau busuk dan hanyir serta menyebabkan bahagian sulit berasa gatal atau radang. Keputihan itu juga tidak berwarna jernih lagi, tetapi berketul-ketul seperti keju dan menjadi kekuningan serta kehijauan.Adakalanya keputihan yang keluar dengan banyaknya menyebabkan kegatalan yang amat sangat sehinggakan seseorang itu menggaru dan kulit vagina akan melecet dan terasa pedih atau seperti terbakar.

Ada juga kes yang mengambil pil perancang mengalami masalah keputihan yang teruk, tetapi ini tidak bermakna semua wanita yang mengambil pil perancang akan mengalami masalah keputihan.

Walaupun masalah keputihan disebabkan jangkitan kulat tidak membawa kesan pada kesuburan seseorang wanita tetapi implikasinya hubungan seksual antara suami isteri pasti terjejas apabila masalah keputihan teruk dan berbau mengendurkan keinginan untuk melakukan seks dan ini dapat merenggangkan hubungan kedua pasangan.

Berlakunya radangan pada kawasan sulit menyebabkan pasangan berasa sakit dan tidak selesa ketika hendak bersama. Malahan, walaupun tidak dikategorikan sebagai penyakit kelamin yang menular, seorang isteri jika bermasalah keputihan boleh menjangkiti suami dan kesan dari jangkitan yang dialami oleh suami juga sama termasuk, sakit ketika hendak membuang air kecil.Seharusnya wanita yang mengalami keputihan ini peka kepada komplikasi-komplikasi yang mendatang dan mengambil langkah bijak untuk merawatnya segera daripada membiarkan ia memusnahkan keharmonian rumahtangga

BAGAIMANA SERI DEWI MALAM DAPAT MEMBANTU??

JAMU DEWI SUCI :Untuk rawatan asas permbersihan menyerap n membuang segala kekotoran dr pangkal rahim.(hanya utk wanita yang dah berkahwin)

MASKER INTIM: Untuk menyerap lendiran dan keputihan dr rongga miss v serta memberi keselesaan dan mengurangkan kegatalan di kawasan miss v.

FEMININ WASH: untuk membasmi kuman2/bakteria punca keputihan,menyahbau dan memberi kesegaran kepada miss v serta menjaga keseimbangan pH vagina...

**RAWATLAH BERMULA SEKARANG..JAGALAH KEBERSIHAN MISS V KITA.. PM utk rundingan lanjut**

Testimoni Dari Kaum Lelaki @ Suami

Testimoni Mr Zack Power Bro


 

  



Testimoni Jamu Dewa Sakti




Testimoni Dari Kaum Wanita

Himpunan testimoni para pengguna Seri Dewi Malam, kalau nak ikut banyak lagi testimoni. Kalau nak masuk semua tidak cukup page nanti penuh dengan testimoni je nanti....
Nanti kita tengok testimoni dari kaum Lelaki @ Suami pulak.


Testimoni Jamu Dewi Suci


Testimoni Feminin Wash, Jamu Dewi Dara dan Masker Intim


Testimoni Feminin Wash dan Masker Intim


Testimoni Jamu Dewi Dara


Testimoni Masker Intim


Testimoni Berina C Plus


Testimoni Hot Multipropuse Essence


Testimoni Sabun Lulur Kasih dan 3 in 1 Goodbye Pimple


Testimoni Jamu Dewi Suci dan Jamu Dewi Dara


Terstimoni Susukan Qalbu


Testimoni Nemo


Testimoni 3 in1 Goodbye Pimple


Testimoni Feminin Wash


Testimoni Set Zuriat