Monday 24 June 2013

Permulaan Segala Rawatan

Kakyu mendapat feedback dari customer bahawa warga MT-SDM mengesyorkan produk yg berlainan untuk Rawatan Asas Pembersihan Dalaman sehingga mereka tidak tahu mana yg perlu diambil. Harap semua beri kerjasama untuk seragamkan proses asas ini.

PERHATIAN..Saya selaku pengeluar kepada produk SERI DEWI MALAM ingin menekankan kepada pengguna diluar sana spya memahami konsep SERI DEWI MALAM. Konsep jamu kami bukan semata2 menekankan bab "ketat n sempit" tetapi yg paling utama ialah bab kebersihan n kesihatan dalaman. Setelah dalaman bersih sihat dan harum, barulah ditekankan bab "ketat n sempit" supaya kita tidak memerangkap kekotoran yg mana ianya mnjadi punca kpd pelbagai masaalah dan penyakit.
Rawatan asas SERI DEWI MALAM adalah proses mengeluarkan "penyakit" atau kekotoran spt sisa2 lendir, lebihan air busuk, sisa2 darah haid atau nifas, sisa2 airmani, cysts serta mengecutkan fibroid.
Proses rawatan asas ini ialah dgn memasukkan kapsul herba mudah larut ke dalam faraj hgga ke pangkal rahim. Herba jamu berfungsi dimana ia menyerap kekotoran atau penyakit spt dinyatakan diatas. Ia bertindak spt magnet yg menarik n menyedut kekotoran lalu menanggalkan ia dr dinding rahim. Malangnya proses asas ini hanya dapat dilakukan oleh mereka yg telah berkahwin sahaja kerana ia memerlukan kapsul herba dimasukkan ke dalam faraj.
Setelah cukup 3hari, kita diwajibkan mengeluarkan balik herba dimana ia dimasukkan. Pada masa ini, kita dapati bkn sahaja herba malahan kekotoran yg telah diserap oleh herba tadi. Hasilnya faraj dan rahim yang bersih, subur, berbau harum, ketat, sempit dan padat.

Proses rawatan asas SERI DEWI MALAM menggunakan 3 produk utama iaitu:
1. JAMU DEWI SUCI
2. JAMU DEWI DARA
3. SUSUKAN QALBU
Manakala produk sampingan yg membantu memyempurnakan proses rawatan ialah:
1. MASKER INTIM
2. PENCUCI WANITA BERUBAT
Harap Maklum.

** APAPUN MULAKN DGN JDS SPTMNA YG KITA SEDIA MAKLUM..BUKN SJE 2 NK KETAT OKKAY**

No comments:

Post a Comment

Serum dan Syampoo Faith Fleur

Fungsi Serum Rambut Faith Fleur 👇  🌸Mengurangkan Rambut Gugur 🌸Membaiki Rambut Rosak 🌸Memberi Nutrien Pada Rambut Rosak 🌸Melembutkan...