Thursday 13 June 2013

Nasihat berguna

Nasihat2 kepada ladies sekalian...

Soalan :-

status 1: "Penting sangat ke mende ketat tu??"

Status 2:"Alah..mende insert2 ni aku seriau r xberani.."

Status 3: "Laki aku xkomplen pun aku ada masalah..."

Status 4 :"Xpe..laki aku syg ngn aku..kompom r xberani cari len!..."

Hokayyy...tuan/puan/kakak/makcik sekalian...mta maaf dulu yer..status ni xada kne mengena dengan yg hidup atau yg dh meninggal dunia.....

Ini Jawabnye....


Status 1
Slagi kte ni bgelar perempuan n sorg isteri..."ketat" tu la senjata kte dik oii..

Status 2
Seriau??..kalu suami cari len agak2 seriau x dsbbkan diri sendiri malas nak berubat kalu ada masalah??

Status 3
Adikk..memgla somi awak tu xkomplen sbb die nak jaga hati awak...ble awak sendiri tau masalah dalaman tu kritikal..carikla penawar dik oii..jgn smpy somi xkomplen..trus je komplen...dan mendingin...bahaya!

Status 4
Jgn takbur....kekadang...dalam ketidaksedaran kte tu..syaitan salu cari pluang untuk menyesatkan manusia...kte sbg wanita..harus sentiasa berwaspada...

SDM menawarkan Jamu dewi suci dan Susukan Qalbu khas untuk menghargai para wanita terutama ibu2 sekalian.....untuk penjagaan dalaman yg Superbbb hebat!

Keterangan lanjut :-

~ Jamu Dewi Suci 
~ Susukan Qalbu 

No comments:

Post a Comment

Serum dan Syampoo Faith Fleur

Fungsi Serum Rambut Faith Fleur 👇  🌸Mengurangkan Rambut Gugur 🌸Membaiki Rambut Rosak 🌸Memberi Nutrien Pada Rambut Rosak 🌸Melembutkan...