Thursday 25 July 2013

Bresto Serum ~ RM65





BRESTO SERUM WITH AROMATHERAPY adalah kombinasi herba dengan minyak aroma terapi. Ia adalah serum herba yang unik diformulasi khas untuk pembesaran payudara. Ia memberi nutrisi kepada tisu-tisu dalaman dan keseluruhan permukaan payudara untuk menjadikan lebih pejal, kencang, muda dan anjal. Serum ini mengelakkan payudara daripada mengendur dan menggelaber. Ia mengembalikan payudara kepada bentuk yang asal. Dengan pengunaan yang konsisten dan berdisiplin selama 1 hingga 3 bulan, payudara anda akan menjadi lebih montok, anjal, pejal serta menaik secara semulajadi.
Anda akan dapat merasakan perubahan dengan hanya pengunaan yang pertama. Serum herba ini sangat hebat dengan bahan-bahan aktif semulajadi. Bahan aktif aslinya akan meningkatkan pertumbuhan tisu-tisu akibat tindakbalas dgn hormone estrogen dan progesterone (iaitu hormon-hormon yang penting dalam tubuh seorang wanita) serta prolactin, prostaglandins (hormon pertumbuhan manusia). Serum ini akan menstabilkankan hormon-hormon ini dan akan menyeimbangkan pertumbuhan tisu-tisu payudara. Bresto Serum akan menstimulasi penerimaan estrogen di payudara lalu menambah saiz payudara serta mempercepatkan proses pembesaran secara semulajadi.


Kelebihan pengunaan Bresto Serum :-

1) Menambah saiz, menganjal, memontok, memejal serta mengencangkan payudara
2) Membentuk dan memperbaiki tisu-tisu payudara terutamanya utk ibu yang menyusu badan
3) Menseimbangkan hormon wanita
4) Stimulasi pertumbuhan sel-sel baru
5) Menambahkan kelancaran darah di kapilari payudara
6) Memperbaiki peredaran kelenjar mamary (kelenjar susu)
7) Rawatan payudara yang amat selamat dan mencegah penyakit kanser

Ramuan Bresto Serum..100% dari HERBA SEMULAJADI. Selamat dan Berkesan!!!


1) Ekstrak Biji Fenugreek – herba yang kaya dengan phyto-estrogen. Membantu pengeluaran hormon dan membantu perkembangan kelenjar susu yang memerlukan estrogen dan trigonelline. Inilah petua pemantapan payudara.
2) Beri Saw Palmetto – mengandungi sejenis minyak physosterols. Kajian menunjukkan minyak ini membantu dalam pemantapan payudara.
3) Biji Fennel – mengandungi kandungan flavonoids yang banyak. Flavonoids meberikan kesan-kesan hormone estrogen yang lembut, tiada toksik dalam proses pemantapan payudara
4) Akar Ubi Keladi Mexico – mengandungi Beta-carotene dan diosgenin, sumber Phytokimia yang kuat dalam pemantapan payudara
5) Daun Damiana – mengandungi Phytokimia seperti alpha-pinene, beta-carotene, beta-pinene dan beta-sisterol. Damiana digunakan terutamanya dalam mengubati hormone wanita yang tidak teratur. Ia membantu dalam proses pemantapan payudara secara semulajadi.


Aturan penggunaan:
  • Letakkan beberapa titik serum ini di tapak tangan dan urut secara membulat dan keatas dengan lembut di kedua2 payudara.
  • Lakukan (2) kali sehari di sebelah pagi dan malam.
  • Pengunaan Bresto Serum secara tetap dan teratur akan membantu menyerikan penampilan serta mendapatkan payudara yg montok dan menggiurkan. 


Harga :- RM 65

No comments:

Post a Comment

Serum dan Syampoo Faith Fleur

Fungsi Serum Rambut Faith Fleur 👇  🌸Mengurangkan Rambut Gugur 🌸Membaiki Rambut Rosak 🌸Memberi Nutrien Pada Rambut Rosak 🌸Melembutkan...