Saturday 13 July 2013

Persoalan biasa ditanya....

Situasi 1: "Penting sangat ke mende ketat tu??"
Situasi 2:"Alah..mende insert2 ni aku seriau r xberani.."
Situasi 3: "Laki aku xkomplen pun aku ada masalah..."
Situasi 4 :"Xpe..laki aku syg ngn aku..kompom r xberani cari len!..."

Cik Puan sekalian...minta maaf dulu yer..status ni xada kne mengena dengan yg hidup atau yg dh meninggal dunia ≧◔◡◔≦

Situasi 1
✫ Slagi kte ni bgelar perempuan n sorg isteri..."ketat" tu la senjata kte dik oii..

Situasi 2
✫Seriau??..kalu suami cari len agak2 seriau x dsbbkan diri sendiri malas nak berubat kalu ada masalah??

Situasi 3
✫ Adikk..memgla somi awak tu xkomplen sbb die nak jaga hati awak...ble awak sendiri tau masalah dalaman tu kritikal..carikla penawar dik oii..jgn smpy somi xkomplen..trus je komplen...dan mendingin...bahaya!

Situasi 4
✫ Jgn takbur (︺︹︺) kekadang...dalam ketidaksedaran kte tu..syaitan salu cari pluang untuk menyesatkan manusia...kte sbg wanita..harus sentiasa berwaspada...

Biar kita jadi isteri kesayangan suami..BIAR kita sediakan yang TERBAIK buat suami. BIAR SUAMI SAYANG KITA SANGAT2 sampai tiada alasan untuk pandang yang lain!!!!
JAMU DEWI SUCI=RM65


No comments:

Post a Comment

Serum dan Syampoo Faith Fleur

Fungsi Serum Rambut Faith Fleur 👇  🌸Mengurangkan Rambut Gugur 🌸Membaiki Rambut Rosak 🌸Memberi Nutrien Pada Rambut Rosak 🌸Melembutkan...