Tuesday 3 December 2013

Peraturan pengambilan Produk Seri Dewi Malam

# Macamana aturan penggunaan produk, banyak sangat, mana nak mula dulu? Apakah cadangan untuk yang pertama kali ingin mencuba produk seri dewi malam?

~ untuk wanita yang sudah berkahwin walaupun tidak mempunyai anak, mulakan rawatan asas pembersihan rahim SDM Jamu Dewi Suci untuk menyerap segala kekotoran, kerak keputihan punca berbau, kegatalan & kekeringan yang menghalang air mazi turun ke mulut rahim & merapatkan rahim. Amalkan SDM Jamu Dewi Dara untuk merawat keputihan punca berbau, mengawal kitaran haid, menstabilkan hormon & faraj kekal rapat. Setelah benar-benar bersih baru mulakan MT Susukan Qalbu untuk merapatkan & menyingkirkan keputihan di laluan vagina. Untuk yang mengalami masalah sukar menelan, boleh amalkan Collagen Herbalicious White untuk, kulit yang cantik,tegang & cerah, payudara & punggung yang anjal serta faraj yang rapat. Gunakan SDM Rose/ Arabic Spices Medicated Feminine Wash untuk menghapuskan bau dan mengembalikan miss v yang segar & harum. Gunakan SDM Masker Intim sebagai amalan selepas mandi atau sekerap yang perlu. Di sapu nipis sebagai bedak untuk merawat kegatalan & boleh di gunakan sebagai scrub untuk ‘Miss v’ kembali awet muda,cerah & ‘pinkish’ & menghapuskan kesan parut akibat kegatalan.

~ Untuk gadis @ wanita yang belum berkahwin, amalkan SDM Jamu Dewi Dara untuk merawat keputihan punca berbau, mengawal kitaran haid, menstabilkan hormon. Gunakan SDM Rose/ Arabic Spices Medicated Feminine Wash untuk menghapuskan bau dan mengembalikan miss v yang segar & harum. Gunakan SDM Masker Intim sebagai amalan selepas mandi atau sekerap yang perlu. Di sapu nipis sebagai bedak untuk merawat kegatalan & boleh di gunakan sebagai scrub untuk ‘Miss v’ kembali awet muda & menghapuskan kesan parut akibat kegatalan. Untuk yang mengalami masalah sukar menelan, boleh amalkan Collagen Herbalicious White untuk, kulit yang cantik,tegang & cerah, payudara & punggung yang anjal serta merawat keputihan dan masalah period tidak teratur.

~ Untuk lelaki yang sudah berkahwin, amalkan Mr Zack Power Bro untuk prestasi yang lebih memuaskan ketika bersama isteri. Jadikan SDM Jamu Dewa Sakti sebagai amalan harian untuk kesihatan secara mnyeluruh, melancarkan perjalanan darah, membuang toksin & melawaskan sistem pembuangan. Gunakan SDM Lovebirds Oil untuk amalan harian untuk urutan zakar.

~ Untuk lelaki yang belum berkahwin boleh amalkan SDM Jamu Dewa Sakti untuk kesihatan menyeluruh.

No comments:

Post a Comment

Serum dan Syampoo Faith Fleur

Fungsi Serum Rambut Faith Fleur 👇  🌸Mengurangkan Rambut Gugur 🌸Membaiki Rambut Rosak 🌸Memberi Nutrien Pada Rambut Rosak 🌸Melembutkan...