Tuesday 30 July 2013

Testimoni Bresto Serum

JOM CANTIK DEPAN SUAMI…PAYUDARA BESAR, MONTOK, TEGANG DAN PEJAL...SUAMI GEDIK2 SUKA U



Pengakuan Customer BRESTO SERUM

TESTIMONI 1.
“Ank da 2..yg first bf smpai adik dia kluar..adik bf 2bln je..pas stop brest jd kecik.kendur.kecut...ishh malu n myampah tgk..tgk bresto hari ke 2 nmpak brest mgembang..hari 3 puting da xtunduk malu2 lg..klu nk mbesar tu amik mse la bg yg stop bf..sbb dia nk repair brest tduduk kt tmpt asal..gne pon kdg2 gne 2kali shari kdg2 1kali skali..hoho tp kesannya ttp nmpk..lg la klu yg gne tu konsisten lg cpt..klu x rata je xde brest..(pgalaman sndri)”

TESTIMONI 2
“jgn x percaya, 3 weeks pakai, penuh menggebu cup baju kecik... jenuh cr tudung yg labuh sedikit jgn duk ats ngam2 dada.... sebb nmpk montoks mebukits gitew... usben da tegur, "labuh kan tdg mama yer yunk.." hahaha.... serius memg superb!”

TESTIMONI 3
" baru 2 hari pakai dh rs berdenyut.hari ke 5 dh berisi balik.kalau x, rs kecut je.tggu nk naik lif tingkat brp pulak lps ni:

TESTIMONI 4
" Yg x sangka tu bila seolah2 tepi nenen tu mcm ditambah2 isi pulak. sblm ni xde pulak. jd padat n berisi.."

TESTIMONI 5
"ingatkan perasaan sndri jer, tpi bila kemeja kena buat button tambahan atau lekat pin kecik supaya x terbuka ternyatalah bukan perasaan sndri. selain tu kan, malu nk kabo sbnornyer..keliling nipple tu jd coklat muda. sblm ni size 34..la ni size tu dh melimpah ruah termuntah2 keluar, nmpknya kena beli size 36 lah agaknya..kuang,kuang...."

BRESTO SERUM aromatherapy adalah selamat kerana ia 100% dari bahan herba. Aromanya sangat harum. Herbanya berfungsi dengan merangsang hormon estrogen (hormon wanita) di payudara lalu merangsang saraf2 payudara atau saraf2 glands. tiada masalah utk mereka yg menyusu badan atau breastfeed. Hanya titiskan 3-4 titik di tapak tangan dan urut membulat serta ke atas. Payudara akan menegang, memejal n mengeras. Jika breastfeed, susu akan memancut2 krn saraf2 glands telah dirangsang.

Atasi masalah Payudara Kecut,Kendur & Tidak Berghairah Di Mata En.Somi.


Saturday 27 July 2013

Keterangan Produk

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Amaran

Amaran SDM-MT bukan untuk mengembalikan DARA...............


Persoalan yang Popular

1) Maaf nak tanya, kalau nak ‘insert’ @ masukkan kapsul herba dalam faraj tak bahaya ke? Tak sakit ke nak ‘insert’ ni, macam ngeri je. Nak kena korek pula, kalau tak korek tak boleh? Tak boleh keluar sendiri ke?

~ In shaa Allah tidak memudaratkan kerana kapsul tersebut adalah ramuan herba untuk menyerap segala kekotoran, sisa darah beku, keputihan & etc. Kapsul akan melarut dengan sendirinya. Mengikut pengalaman berates-ratus pengguna, tiada rasa yang menyakitkan mahupun rasa tidak selesa ketika insert sebab kapsul tu sendiri bersifat licin & lembut, bila masuk dalam vagina kita yang lembap, cepat je mencair. Sebab tu di galak kan untuk memasukkan 1 jari terlebih dahulu sebelum memasukkan kapsul untuk mengetahui keadaan di dalam vagina supaya tidak teragak-agak ketika memasukkan kapsul agar kapsul tidak mencair sebelum betul-betul sampai di dalam rahim.

~ Cukup 72 jam setelah memasukkan SDM Jamu Dewi Suci wajib korek keluar kekotoran, bagi MT Susukan Qalbu setelah 24 jam cuba tarik keluar kekotoran, kebiasaannya akan keluar kepingan seperti tisu basah iaitu keputihan. ‘Korek’ di sini bermaksud memasukkan 1 jari dan menarik keluar sisa-sisa kotoran yang telah di serap oleh rempah, mengikut pengalaman bukan la sesuatu yang menyakitkan @ memudaratkan. Cuma selalunya selepas ‘inset’ bila nak masuk jari untuk keluarkan kotoran ni macam susah sikit, maklum la faraj dah kembali dara kan. Wajib korek keluar sebab kekotoran tu tak boleh keluar sendiri kerana vagina kita ni penuh dengan lipatan & berotot, kalau dah ‘ketat’ tak kan la boleh keluar sendiri kan.


2) Saya dah insert JDS hr tu, bila korek tak keluar apa2, 2-3 kali korek tak da apa2, kenapa ya?


~ Bagi pengguna Jamu Dewi Suci selepas 72 jam korek tiada apa- apa yang keluar, tandanya rahim kembang, kebiasaannya pengguna mengalami masalah rahim terlampau becak, longgar, & masalah keputihan yang kronik. Amalkan Jamu Dewi Dara 2 kapsul setiap hari untuk mengecutkan rahim & mencairkan keputihan, setelah sebulan, amalkan rawatan JDS sekali lagi selepas period.


3) Saya baru buat rawatan menggunakan Jamu Dewi Suci sebulan yang lepas... baru-baru ni saya cuba guna Susukan Qalbu, kenapa masih lagi keluar keputihan?? Bukan ke saya dah buat pembersihan dgn JDS tu?

~ Sebenarnya vagina yang normal sentiasa menghasilkan cecair di sekitar dinding vagina, keputihan yang normal berwarna jernih seperti putih telur, menjadi tidak normal dan dipanggil masalah keputihan bila keputihan itu bertukar warna susu, kuning, hijau dan gatal - gatal. Secara normal keputihan akan sentiasa dihasilkan, akan melekat di dinding vagina yang berlipat dan berotot. Jika dibiarkan lama kelamaan akan jadi kerak dan mula berkumpul sehingga ke mulut rahim. Keputihan yang telah di jangkiti kuman tanpa di sedari melalui penggunaan tandas atau bakteria akibat perpeluhan di bahagian 'V', boleh menjadi penyumbang masalah seperti Fibroid, Cyst, Endometrosis, Pcos, Period Tak Teratur, Senggugut, Masalah Period Berlarutan, Period sikit2, @ Dah lama tak period dan lain-lain masalah dalaman wanita. Yang juga menyebabkan sukar hamil kerana laluan telah terhalang & tersumbat oleh kerak-kerak keputihan.

~ Sebab tu pembersihan menggunakan Jamu Dewi Suci hanya 3 bulan sekali untuk pembersihan rahim, Jamu Dewi Dara di jadikan amalan harian supaya rahim tidak kembang & sentiasa panas untuk merawat keputihan dan mencairkan kerak keputihan, penggunaan Susukan Qalbu pula hanya seminggu sekali supaya keputihan tidak melekat di dinding laluan vagina kita. Jadi jangan risau kalau guna SQ masih keluar kepingan 'tisu basah', itu petanda baik sebab keputihan Berjaya di keluarkan. Untuk kefahaman, vagina sifatnya berotot, berlipat- lipat dan berongga, sama seperti hidung & telinga kita, yang sentiasa mengeluarkan cecair bila dibiarkan akan menjadi keras & berkerak iaitu tahi telinga & tahi hidung, jadi kita perlu sentiasa korek bersihkan. Jadi jangan jemu bersihkan vagina kita.

4) Customer tanya : tidakkah penggunaan SDM Jamu Dewi Suci, MT Susukan Qalbu, SDM Masker Intim & SDM Rose/ Arabic Spices Medicated Feminine Wash akan "merosak atau membunuh" bakteria baik yang terdapat di dalam vagina?

~ Kesemua produk keluaran Seri Dewi Malam-Moden Tradisional berasaskan herba tanpa bahan kimia. Ia adalah sama seperti mana-mana rawatan menggunakan herba contoh:air akar kayu, ubat periuk, air basuhan daun sireh@garam (untuk merawat kegatalan miss v), minuman air kunyit, air rebusan inai dan apa jua petua nenek moyang yang berasaskan herba melalui rawatan tradisional. Cuma bezanya produk keluaran Seri Dewi Malam-Moden Tradisional ni di komersilkan, semua ramuan herba dikisar & di kapsulkan, di botolkan untuk memudahkan pengguna. Jadi tiada la alasan herba@jamu@ramuan tradisional ni busuk & pahit, cuma telan dah ada dalam perut, tanpa bau@rasa yang tidak mnyenangkan. Lagipun dos setiap herba telah disukat, jadi tiada masalah banyak mana nak bubuh kunyit, banyak mana nak guna manjakani ni, terlebih nanti takut mudarat pula.

5) Customer ni berurut tradisional, tukang urut kata tak elok makan jamu, tapi setahu saya kalau kita buat rawatan urut tradisional pun dia ada jual jamu juga. Satu lagi ape beza jamu dan ubat akar kayu ya..ke sama?

~ Jamu terdiri dari herba seperti daun, buah, termasuk juga akar kayu. Zaman dulu kita tiada teknologi pengisar, jadi akar kayu dan daun hanya direbus utk dapatkan khasiatnya. Zaman sekarang tongkat ali yang macam kayu balak tu pun dah boleh di kapsul kan. Daun seperti kacip Fatimah, buah pula seperti tunjuk langit, manjakani, pinang. Kombinasi bahan-bahan ini dimasukkan dalam kapsul dan dipanggil jamu.


6) Masalah period tak teratur, sengugut, period sikit – sikit, period berlarutan, period tak datang lansung, keputihan, miss v gatal & berbau. Produk yang mana perlu guna?


~ Untuk wanita yang sudah berkahwin, mulakan rawatan asas pembersihan rahim SDM Jamu Dewi Suci untuk menyerap segala kekotoran, kerak keputihan punca berbau, kegatalan & kekeringan yang menghalang air mazi turun ke mulut rahim & merapatkan rahim. Amalkan SDM Jamu Dewi Dara untuk merawat keputihan punca berbau, mengawal kitaran haid, menstabilkan hormon & faraj kekal rapat. Setelah benar-benar bersih baru mulakan MT Susukan Qalbu untuk merapatkan & menyingkirkan keputihan di laluan vagina. Untuk yang mengalami masalah sukar menelan, boleh amalkan Collagen Herbalicious White untuk, kulit yang cantik,tegang & cerah, payudara & punggung yang anjal, merawat keputihan, mengawal atur kitaran haid & merapatkan faraj. Gunakan SDM Rose/ Arabic Spices Medicated Feminine Wash untuk menghapuskan bau dan mengembalikan miss v yang segar & harum. Gunakan SDM Masker Intim sebagai amalan selepas mandi atau sekerap yang perlu. Di sapu nipis sebagai bedak untuk merawat kegatalan & boleh di gunakan sebagai scrub untuk ‘Miss v’ kembali awet muda & menghapuskan kesan parut akibat kegatalan.


- Untuk gadis @ wanita yang belum berkahwin, amalkan SDM Jamu Dewi Dara untuk merawat keputihan punca berbau, mengawal kitaran haid, menstabilkan hormon. Gunakan SDM Rose/ Arabic Spices Medicated Feminine Wash untuk menghapuskan bau dan mengembalikan miss v yang segar & harum. Gunakan SDM Masker Intim sebagai amalan selepas mandi atau sekerap yang perlu. Di sapu nipis sebagai bedak untuk merawat kegatalan & boleh di gunakan sebagai scrub untuk ‘Miss v’ kembali awet muda & menghapuskan kesan parut akibat kegatalan. Untuk yang mengalami masalah sukar menelan, boleh amalkan Collagen Herbalicious White untuk, kulit yang cantik,tegang & cerah, payudara & punggung yang anjal serta merawat keputihan dan masalah period tidak teratur.

7) Ibu menyusu selamat ke guna produk Jamu Seri Dewi Malam? Ibu hamil yang alami masalah keputihan boleh guna jamu?


~ Ibu menyusu selamat & sesuai menggunakan jamu, malahan fungsi jamu yang menlancarkan perjalanan darah membuatkan pengeluaran susu lebih lancar.

~ Ibu hamil tidak boleh menggunakan mana-mana jamu termasuk susukan qalbu & Collagen herbalicious white, namun untuk atasi masalah kegatalan miss v & keputihan boleh gunakan SDM Rose/ Arabic Spices Medicated Feminine Wash untuk menghapuskan bau dan mengembalikan miss v yang segar & harum. Gunakan SDM Masker Intim sebagai amalan selepas mandi atau sekerap yang perlu. Di sapu nipis sebagai bedak untuk merawat kegatalan & boleh di gunakan sebagai scrub untuk ‘Miss v’ kembali awet muda & menghapuskan kesan parut akibat kegatalan.

8) Macamana aturan penggunaan produk, banyak sangat, mana nak mula dulu? Apakah cadangan untuk yang pertama kali ingin mencuba produk seri dewi malam?

~ untuk wanita yang sudah berkahwin walaupun tidak mempunyai anak, mulakan rawatan asas pembersihan rahim SDM Jamu Dewi Suci untuk menyerap segala kekotora, kerak keputihan punca berbau, kegatalan & kekeringan yang menghalang air mazi turun ke mulut rahim & merapatkan rahim. Amalkan SDM Jamu Dewi Dara untuk merawat keputihan punca berbau, mengawal kitaran haid, menstabilkan hormon & faraj kekal rapat. Setelah benar-benar bersih baru mulakan MT Susukan Qalbu untuk merapatkan & menyingkirkan keputihan di laluan vagina. Untuk yang mengalami masalah sukar menelan, boleh amalkan Collagen Herbalicious White untuk, kulit yang cantik,tegang & cerah, payudara & punggung yang anjal serta faraj yang rapat. Gunakan SDM Rose/ Arabic Spices Medicated Feminine Wash untuk menghapuskan bau dan mengembalikan miss v yang segar & harum. Gunakan SDM Masker Intim sebagai amalan selepas mandi atau sekerap yang perlu. Di sapu nipis sebagai bedak untuk merawat kegatalan & boleh di gunakan sebagai scrub untuk ‘Miss v’ kembali awet muda,cerah & ‘pinkish’ & menghapuskan kesan parut akibat kegatalan.

~ Untuk gadis @ wanita yang belum berkahwin, amalkan SDM Jamu Dewi Dara untuk merawat keputihan punca berbau, mengawal kitaran haid, menstabilkan hormon. Gunakan SDM Rose/ Arabic Spices Medicated Feminine Wash untuk menghapuskan bau dan mengembalikan miss v yang segar & harum. Gunakan SDM Masker Intim sebagai amalan selepas mandi atau sekerap yang perlu. Di sapu nipis sebagai bedak untuk merawat kegatalan & boleh di gunakan sebagai scrub untuk ‘Miss v’ kembali awet muda & menghapuskan kesan parut akibat kegatalan. Untuk yang mengalami masalah sukar menelan, boleh amalkan Collagen Herbalicious White untuk, kulit yang cantik,tegang & cerah, payudara & punggung yang anjal serta merawat keputihan dan masalah period tidak teratur.


~ Untuk lelaki yang sudah berkahwin, amalkan Mr Zack Power Bro untuk prestasi yang lebih memuaskan ketika bersama isteri. Jadikan SDM Jamu Dewa Sakti sebagai amalan harian untuk kesihatan secara mnyeluruh, melancarkan perjalanan darah, membuang toksin & melawaskan sistem pembuangan. Gunakan SDM Lovebirds Oil untuk amalan harian untuk urutan zakar.

~ Untuk lelaki yang belum berkahwin boleh amalkan SDM Jamu Dewa Sakti untuk kesihatan menyeluruh.


9) Masalah terdapat beberapa kepingan kulat di bahagian ‘miss v’. Ada produk seri dewi malam yang dapat membantu tak?

~ Gunakan SDM Rose/Arabic Spices Medicated Feminine Wash sebagai cucian harian untuk membunuh bakteria jahat penyebab jangkitan kulat.

~ Gunakan SDM Masker Intim sebagai amalan selepas mandi atau sekerap yang perlu. Di sapu nipis sebagai bedak untuk menghentikan jangkitankulat & boleh di gunakan sebagai scrub untuk ‘Miss v’ kembali awet muda & pinkish selepas kulat hilang.

~ Amalkan SDM Jamu Dewi Dara untuk rawatan dalaman merawat keputihan punca jangkitan kulit. Jika sudah berkahwin boleh guna SDM Jamu Dewi Suci untuk menyerap kekotoran & keputihan dari dalam rahim, MT Susukan Qalbu untuk menyerap keputihan di laluan vagina.

10) Baru lepas operation buang cyst dan bisul di miss v, dah last makan ubat doctor, boleh tak bagi jamu ni?

~ Boleh amalkan SDM Jamu Dewi Dara untuk kembalikan kesihatan rahim. Amalkan SDM Maajun Cinta Adam Hawa untuk sembuhkan luka operation secara dalaman.


~ Untuk bisul di ‘miss v’, boleh amalkan SDM Rose/Arabic Spices Medicated Feminine Wash sebagai cucian harian & SDM Masker Intim sebagai amalan selepas mandi atau sekerap yang perlu, di sapu nipis sebagai bedak di ‘Miss V’.


11) Masalah cyst bukan di dalam faraj, jenis bengkak di dinding bibir miss v hampir-hampir ke lubang, betolinsis. Doctor cakap 1dah pecah & 1 lagi tu 2cm je..yang pecah tu dah bernanah. Macamana?

~ Memang harus buang nanah dulu sebab kita takut lagi lama kat dalam tu nanah akan serap masuk dalam salur darah dan jadi penyakit lain. Lepas buang nanah dan luka dalam sembuh baru boleh amalkan SDM Jamu Dewi Dara untuk kembalikan kesihatan rahim. Amalkan SDM Maajun Cinta Adam Hawa untuk sembuhkan luka secara dalaman.

~ Untuk yang dah pecah tu kalau doctor tak bagi apa-apa ubat sapu bleh cuba sapu SDM Masker Intim sebagai amalan selepas mandi atau sekerap yang perlu, di sapu nipis sebagai bedak di ‘Miss V’.

12) Mengalami masalah sakit ketika bersama suami, jamu yang mana sesuai?


~ Faktor pertama yang menyebabkan sakit ketika bersama ialah masalah kekeringan vagina yang di sebabkan oleh kerak keputihan yang telah berkumpul di dalam vagina yang menghalang pelincir semulajadi, air mazi, untuk turun ke mulut rahim. 
~ Faktor kedua masalah angin di dalam rahim@vagina boleh menyebabkan rasa sakit bila bersama. 
 # Untuk faktor pertama & kedua mulakan dengan rawatan SDM Jamu Dewi Suci untuk menyerap segala kekotoran & keputihan punca yang menghalang air mazi turun ke mulut rahim. Amalkan SDM Jamu Dewi Dara untuk merawat keputihan & SDM Maajun Cinta Adam Hawa untuk memecahkan & mengeluarkan angin, boleh guna SDM Vagina Tightening Gel sebagai pelincir.

~ Faktor ketiga terdapat cyst @ fibroid di dalam rahim, dapatkan pengesahan doctor sebelum memulakan rawatan dengan seri dewi malam.


# Untuk faktor ke 3 dapatkan rujukan doctor tentang saiz & kedudukan fibroid@cyst tersebut. Jika saiz tidak terlalu besar boleh mulakan dengan SDM Jamu Dewi Dara untuk mengecutkan cyst@fibroid, setelah mengecut baru gunakan SDM Jamu Dewi Suci untuk keluarkan kekotoran.



13) Umur 35 tahun, 8 tahun kahwin belum ada anak, doktor sahkan kategory wanita yang telah monopos dan wanita yang faraj kering. Macamana?


~ Untuk wanita yang menopos tidak sesuai menggunakan SDM Jamu Dewi Suci & MT Susukan Qalbu. Boleh amalkan 2 kapsul SDM Jamu Dewi Dara selepas sarapan dan 1 sachet Collagen Herbalicious White sebelum tidur, untuk mengembalikan kesuburan, kesihatan rahim disamping kulit semakin cantik & tegang , boleh guna SDM Vagina Tightening Gel sebagai pelincir.

14) Masalah Miss V gatal, berbau, keputihan tak teruk sangat tapi bila bersama rasa kering, elok mulakan dengan yang mana?

~ Mulakan rawatan asas pembersihan rahim SDM Jamu Dewi Suci untuk menyerap segala kekotoran & kerak keputihan punca berbau, kegatalan & kekeringan yang menghalang air mazi turun ke mulut rahim. Amalkan SDM Jamu Dewi Dara untuk merawat keputihan punca berbau.

~ Gunakan SDM Rose/ Arabic Spices Medicated Feminine Wash untuk menghapuskan bau dan mengembalikan miss v yang segar & harum. Gunakan SDM Masker Intim sebagai amalan selepas mandi atau sekerap yang perlu. Di sapu nipis sebagai bedak untuk merawat kegatalan & boleh di gunakan sebagai scrub untuk ‘Miss v’ kembali awet muda & menghapuskan kesan parut akibat kegatalan.

15) Baru insert MT Susukan Qalbu semalam & hari ni dia period setelah 6 bulan tak period. Suka betul dia. Tapi dia kata darah keluar sikit-sikit & berketul-ketul beserta angin sekali, setiap kali dia kentut akan terkeluar darah ketul-ketul. Kenapa?

~ Berkemungkinan rahim penuh angin. Angin juga boleh menghalang darah period untuk turun. Angin juga menyebabkan kita senggugut. Insyaallah lepas ini, period dia akan normal sebab laluan dah clear, kita orang perempuan ni "berongga", angin mudah masuk semasa bersama atau selepas melahirkan. Seeloknya teruskan dengan pengambilan SDM Jamu Dewi Dara @ SDM Maajun Cinta Adam Hawa untuk hapuskan angin bukan saja di rahim, tapi buang angin dan melancarkan peredaran darah di seluruh badan.

16) Customer ada keputihan yang teruk berwarna kuning. Sedikit berbau. Cuba untuk hamil. Sebelum ni ada makan jamu tapi dah lama berhenti makan. Boleh guna SDM?

~ Mulakan rawatan asas pembersihan rahim SDM Jamu Dewi Suci untuk menyerap segala kekotoran & kerak keputihan punca berbau. Amalkan SDM Jamu Dewi Dara untuk menstabilkan kitaran haid, menstabilkan hormone untuk menyihatkan rahim. Boleh juga amalkan Collagen Herbalicious White setiap malam sebelum tidur, selain mencantikkan & menegangkan kulit,kandungan herbanya menyuburkan rahim. Untuk menghilangkan bau yang kurang menyenangkan boleh amalkan cucian menggunakan SDM Rose/Arabic Spices Medicated Feminine Wash. Suami digalakkan menggunakan Mr Zack Power Bro untuk mendapatkan kepekatan air mani yang berkualiti.


17) Ada cyst , period tak teratur, nak cuba hamil.

~ Untuk masalah cyst perlu amalkan SDM Jamu Dewi Dara 2 kapsul setiap hari untuk mengecutkan cyst di samping mengawal atur kembali kitaran haid. Kemungkinan akan mengalami rasa sakit dalam proses rawatan, jika tak tahan, boleh kurangkan dos kepada 1 kapsul sahaja. Setelah cyst mengecut boleh gunakan rawatan pembersihan SDM Jamu Dewi Suci, untuk cyst yang berada di ovary tidak digalakkan guna SDM Jamu Dewi Suci. Boleh juga amalkan Collagen Herbalicious White setiap malam sebelum tidur, selain mencantikkan & menegangkan kulit,kandungan herbanya menyuburkan rahim. Suami digalakkan menggunakan Mr Zack Power Bro untuk mendapatkan kepekatan air mani yang berkualiti.


18) Nak minta kepastian:customer umur 22 tahun, berkahwin tapi belum ada zuriat, period tak regular & pernah tak datang sampai 6 bulan,sekarang dah 2 bulan tak datang. Kenapa selepas waktu subur dia rasa sakit kat rahim & mencucuk-cucuk? Ketika bersama ada rasa sakit,kalau tak bersama sakit tu lagi kuat,buang air pun terasa sakit. Sekarang masih berjumpa doktor,darah n masalah lain tak ada,cuma kolestrol tinngi sikit,dah berurut lebih kurang 3 x,lepas urut ok,tak lama tu jadi balik. Bila masukankan jari dalam miss v,dia kata macam ada sesuatu sebesar duit 50 sen ke dalamn boleh rasa dalam 1 jari terlunjuk. Masalah rahim jatuh ke ni?


~ Sebenarnya jika kita masukkan jari, kita tak akan rasa apa-apa sebab mulut rahim tu jauh. Period tak keluar kemungkinan ketulan 50sen tu menghalang mulut rahim dan darah period tak dapat keluar. Selalunya terjadi jika rahim kembang, mulut rahim akan turun. Dah berurut untuk naikkan rahim, amalkan SDM Jamu Dewi Dara untuk kecutkan rahim. Bila dah tiada ketulan 50sen, tu baru boleh buat rawatan SDM Jamu Dewi Suci.


19) Macam ni,i dah 2 bulan lebih bersalin. Tapi baru-baru ni miss v i dengan tangan kiri terasa kebas sangat. Terutama miss v,bila bangun pagi nak ke tandas terasa kuat kebasnya. Tolong saya apa yang patut saya buat?


~ Penurunan hormon estrogen dan perjalanan darah yang tidak lancar boleh menyebabkan kebas-kebas. Jika usia muda, gangguan hormone mungkin sementara kerana baru lepas bersalin. Amalkan SDM Jamu Dewi Dara untuk melancarkan perjalanan darah ke seluruh badan termasuk kawasan cik-v (ke*****t). Pada masa yang sama sapukan sedikit SDM Medicated Hot Essence @ berurut untuk pulihkan urat-urat sejuk. Selepas 45 hari bersalin boleh buat rawatan pembersihan asas dalaman SDM Jamu Dewi Suci untuk memastikan rahim bebas dari darah nifas.


20) Apa yang patut dia guna? "Aku baru lepas gugur.Buat dnc jumaat lepas. Sekarang dalam tempoh pantang. Lepas mandi check ada darah ketul macam tersangkut kat tutt. Macam darah tak keluar smoothly.Aku takut membusuk kat dalam.huwaaa..so suggestion terbaik produk ko?”


~ Mulakan dengan SDM Jamu Dewi Dara untuk mencairkan sisa darah beku, orang gugur ni sama pantang macam orang bersalin Hari ke-45 boleh buat rawatan pembersihan asas dalaman SDM Jamu Dewi Suci untuk memastikan rahim bebas dari darah nifas.

21) Keluar keputihan setiap kali kencing sejak lepas bersalin& baby dah 4 bulan. set apa boleh diguna?


~ Keputihan melampau biasa terjadi ketika mengandung & selepas melahirkan. Samaada disebabkan hormon atau jangkitan. Biasanya disebabkan jangkitan. Mgkin ada kotoran atau sisa darah nifas yang tertinggal di dalam di jangkiti kuman dan mnyebabkan keputihan. Buat rawatan pembersihan asas dalaman SDM Jamu Dewi Suci untuk memastikan rahim bebas dari darah nifas dan mulakan dengan SDM Jamu Dewi Dara untuk mencairkan sisa darah beku & merawat keputihan. Pastikan dalaman telah betul-betul bersih dan boleh gunakan MT Susukan Qalbu . Berhati2 sekiranya keputihan berlarutan dan air kencing telah menjadi keruh, kerna kuman boleh meresap ke dalam darah pula dan boleh menyebabkan demam atau bentan.

Ketahui Info ASTAXANTHIN yg terdapat dalam suplemen "COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE"


APA ITU ASTAXANTHIN?
~ Astaxanthin dihasilkan dari microalga Haematococcus Pluvialis. Astaxanthin 550 kali Iebih baik berbanding vitamin E untuk menghapuskan radikal bebas dalam sel-sel. Astaxanthin juga dapat mengelakkan kerosakan DNA, melambatkan kesan penuaan, anti kanser, anti diabetik dan banyak lagi kebaikan-kebaikan yang sedang dikaji oleh bio-saintis seluruh dunia.

KUASA ASTAXANTHIN

  • Karotenoid ialah salah satu pigmen yang dihasilkan oleh keadaan semulajadi dunia. Ia adalah pigmen lipid-larut yang dihasilkan daripada warna kuning, oren dan merah seperti warna oren lobak merah, warna merah tomato dan jagung yang berwarna kuning. Kebanyakan karetenoid terkumpul di dalam daun tumbuhan, plankton dan alga.
  • Setakat ni terdapat lebih kurang 650 jenis karotenoid semulajadi yang telah dikenalpasti. Ia boleh dibahagikan secara umumnya kepada 2 kumpulan iaitu kumpulan karotenoid dan kumpulan xanthophylls. Beta karoten adalah 'wakil' kumpulan karoten yang memberi faedah kepada kesihatan.
  • Pada tahun 1930, beta-karoten dikenalpasti berupaya bertindak sebagai provitamin A (proses menukar sebahagian beta-karoten kepada vitamin A di dalam badan manusia). Beta-karoten telah disahkan sebagai anti oksida yang kuat pada tahun 1980.
  • Dalam karotenoid jenis xanthophylls pula, astaxanthin adalah yang paling baik dan berkesan. Sumber terbaik astaxanthin adalah daripada microalga Haematococcus Pluvialis.
  • Astaxanthin yang Hebat
  • Astaxanthin berkesan menentang radikat bebas oksigen singlet dan Iipoperaoxide dalam sel badan manusia.
  • Astaxanthin kini diketahui mempunyai keupayaan yang tinggi untuk menghalang tindakbalas radikal bebas oksidasi oksigen singlet yang amat bertoksid kepada sel manusia. Penggunaan astaxanthin boleh menghalang penghasilan Iipoperaoxide yang boleh memudaratkan tisu badan.
  • Astaxanthin mempunyai kesan anti oksida yang paling hebat jika dibandingkan dengan vitamin E atau kumpulan beta karoten yang lain.
  • Astaxanthin menunjukkan kesan aktiviti anti oksida yang amat tinggi iaitu mencapai 1000 kali lebih tinggi daripada Vitamin E (a-tocopherol) dalam menentang tindakbalas lipid peroxidation (pengeluaran lipoperoxide) di sel mitochondria hati yang disebabkan oleh iron bivalen.
  • Astaxanthin juga didapati mempunyai kekuatan lebih 100 kali ganda daripada Vitamin E dan sepuluh kali ganda lebih daripada beta-karoten dalam menentang oksidasi oksigen singlet radikal bebas.

Oleh yang demikian bolehlah dibuat kesimpulan bahawa astaxanthin adalah anti oksida yang kuat.

FAEDAH ASTAXANTHIN ::


Apabila astaxanthin dimakan, kita akan memperoleh kesan tindakan vitamin A serentak dengan kesan anti oksida seperti :-

  • Mengekalkan kenormalan fungsi mata, menghalang rabun malam, mata Ietih dan lain-lainMemperkuat membran mucus, berkesan menghalang penyakit berjangkitMenghalang kulit kering, kedut dan kendur dan anti penuaan (anti ageing). Memastikan pertumbuhan gigi yang sempurna dan mengekalkan fungsi reproduktif dan lain-lain.
  • Walaupun aktiviti provitamin A yang terdapat pada astaxanthin kurang jika dibandingkan dengan Vitamin A atau beta-karoten, faedah yang terdapat di dalam vitamin A tetap diperolehi dengan selamat tanpa perlu risau kesan negatif disebabkan pengambilan vitamin A yang berlebihan seperti pening kepala, masalah hati, masalah kulit dan sebagainya.
  • Menghalang Kanser dan Metastasis Dengan Berkesan
  • Astaxanthin jauh lebih berkesan daripada beta-karoten dalam menghalang kanser dan metastasis.
  • Penginjesan astaxanthin amat berguna dalam menentang kanser. Kajian yang dijalankan oleh Yishifumi Tomita, pembantu professor di Fakulti Pertanian di Universiti Miyazaki telah mengesahkan perkara ini. Kajian ini mendapati keupayaan astaxanthin menyekat perkembangan sel kanser lebih baik daripada beta karoten.
  • Menghalang Metastasis barah yang disebabkan tekanan (stress)
  • Kebelakangan ini, tekanan (stress) telah dikenalpasti sebagai salah satu daripada faktor risiko kanser. Hal ini disebabkan tekanan menghasilkan jumlah oksigen aktif yang tinggi di dalam tubuh badan. Ia juga menggalakkan penghasilan, pembiakkan dan metastasis kanser. Kajian mendapati astaxanthin berupaya mengawal proses ini.
  • Astaxanthin menentang beberapa jenis kanser dengan berkesan.
  • Selain daripada penemuan yang telah dinyatakan di atas, penyelidikan yang dijalankan oleh Profesor Hoyoku Nishino dari Universiti Perubatan Prefectural mengesahkan bahawa astaxanthin juga berkesan dalam menentang penularan kanser paru-paru, kulit dan neuroblastoma.
  • Kajian ini juga mendapati risiko kanser kolon juga dapat dikurangkan sehingga separuh dengan pengambilan astaxanthin selama lapan bulan secara berterusan. Selain daripada itu astaxanthin juga didapati berkesan menentang kanser jenis lain seperti kanser mulut, hati dan payu dara.
Menentang Penyakit Diabetes

~ Kesan penyakit diabetes amat menakutkan. Apabila insulin iaitu sejenis hormon yang dirembeskan oleh pankreas tidak lagi berupaya menjalankan tugasnya dengan berkesan, tubuh badan manusia tidak akan mampu menggunakan sepenuhnya gula yang diambil melalui pemakanan. Hal ini akan menyebabkan kandungan gula berkumpul di dalam darah dan akhirnya menyebabkan diabetes. Penyakit diabetes adalah satu keadaan di mana tahap gula di dalam darah meningkat dengan kroniknya dan kemudian gula mula dikeluarkan daripada tubuh melalui air kencing iaitu kencing manis.

Astaxanthin dapat mengawal diabetis dengan berkesan seperti:

a) Kandungan gula dalam darah telah dapat dikawal dan diseimbangkan ke paras normal
b) Aktiviti enzim anti oksida dapat mengurangkan tekanan terhadap hati
c) Kuantiti lipopreroxide dapat dikurangkan (proses lipoperoxide berkurang)
d) Pengurangan kolesterol dan triglyserid di dalam darah (kurang merosakkan peredaran darah)
e) Katarak mata disebabkan kencing manis dapat dihalang dengan ketara


~ Astaxanthin yang digabungkan dengan terapi diet mungkin berupaya menentang perkembangan diabetes dengan lebih berkesan.

~ Astaxanthin Menjadikan Kulit Cantik Tanpa Kedut dan Tompok Hitam*Radikal bebas oksigen aktif boleh mendatangkan mudarat kepada kulit. Pendedahan kepada cahaya matahari yang keterlaluan menyebabkan kulit berkedut dan bertompok-tompok hitam.

~ Ini disebabkan cahaya ultra ungu yang terdapat di dalam cahaya matahari menghasilkan jumlah radikal bebas yang banyak pada kulit dan boleh menyebabkan keradangan, kerosakan pada protein yang menyokong kepejalan kulit dan mempercepatkan pengeluaran pigmen melanin yang menyebabkan kulit menjadi bertompok hitam.

Peningkatan umur juga adalah faktor utama menyebabkan kulit berkedut dan bertompok-tompok.

~ Adalah dipercayai bahawa astaxanthin yang dimakan setiap hari akan membolehkan tubuh badan menyingkirkan radikal bebas (oksigen singlet) yang dihasilkan oleh cahaya ultra ungu. Selain daripada itu aktiviti provitamin A astaxanthin juga dipercayai dapat melawan kedutan dan kulit mengendur dengan berkesan.

Kesan kulit yang cantik ini juga boleh diperolehi jika astaxanthin disapukan pada bahagian luar kulit. Pengumpulan pigmen yang boleh menyebabkan tompokan hitam pada muka telah terhalang apabila kulit disapukan dengan astaxanthin.

Friday 26 July 2013

Persoalan Mengenai MZPB

1) Boleh tau dah lama ke produk ni di pasaran?
~ Asalnya adalah pasaran eksport. Formula diupgrade dan baru bermula dipasaran malaysia tetapi sudah lama di pasaran canada dan sepanyol.

2) Selamat di gunakan? Boleh percaya ke ubat ni tak ada side effect?
~ Insyaallah tiada negative side effect. Mr Zack berdaftar dengan Kementerian Kesihatan, tiada steriods & sildenafill yang buat jantung berdegup kuat. Namun sebab Mr. Zack 100% herba dengan kandungan 360mg, pengambilannya mestilah disertakan dengan pengambilan air minuman yang banyak sebab pada sesetengah individu badan akan terasa agak panas. Kandungan herba melancarkan darah dan merangsang hormon lelaki utk betindak cergas. Mencuci darah dan membersih sistem kumbahan buah pinggang.

3) Salam.Nak tanya ada customer bagitau makan MZPB, tiada kesan. Pelik juga, kenapa ya?
~ Konsep MZPB ialah melancarkan darah dari bahagian kepala ke bawah higga ke zakar. Bila perjalanan darah lancar, zakar akan lebih sensitif. Disamping itu, herba di dalam mzpb akan mencuci sistem kumbahan buah pinggang untuk melancarkan kencing dan menjadikan zakar sihat dan tegang, kebiasaannya 2 bahagian akan sakit jika lelaki tu bermasaalah. i)kepala ii)pinggang : maknanya perjalanan darah tidak lancar atau buah pinggang kotor. Untuk masalah yang tiada kesan, amalkan sebiji sehari hingga hari ke 6, kemudian amalkan Jamu Dewa Sakti 2 kapsul sehingga habis sebotol, kemudian cuba makan MZPB 2 biji tengok kesan macamana, jika dah memuaskan boleh ambil 1 biji je ulang makan pada hari keempat. Hari ke 2 & ke 3 sebelum makan MZPB boleh makan Jamu Dewa Sakti, tapi hari yang makan MZPB jangan makan Jamu Dewa Sakti. Ini persediaan herba untuk melancarkan perjalanan darah hingga ke zakar, bagi yang tiada kesan, beri masa untuk herba melancarkan peredaran darah bukan seperti Viagra yang boleh berkesan serta merta.

4) Kenapa lepas makan suami saya sakit pinggang?
~ Antara fungsi MZPB ialah untuk merawat sakit pinggang. Ia melancarkan peredaran darah dan akan membersihkan sistem kumbahan buah pinggang sebelum darah sampai ke zakar. Sesiapa yang mengalami sakit pinggang semasa pertama kali mengambil Mr Zack itu adalah petanda buah pinggang kotor atau kemungkinan ada penyakit batu karang. Teruskan pengambilan MZPB utk mencuci buah pinggang dan seterusnya aliran darah akan bergerak dengan lancar hingga ke zakar.

5) Customer baru makan mzpd sebiji..pastu sakit abis sendi..sebab apa ya?
~ MZPB berfungsi melancarkan darah ke seluruh badan dan herba bertindakbalas dengan hormon. Sekiranya mendatangkan sakit kepala, pinggang dan sebagainya itu tanda perjalanan darah di kawasan tersebut tidak lancer, yang penting ia tidak membuatkan jantung berdebar-debar atau sesak nafas (yang ini ada steroid atau dadah sildenafil yang merangsang hormon macam viagra. Merbahaya kerana boleh membuatkan jantung seseorang terpaksa mengepam darah dengan laju sedangkan salur darah tidak dapat menampung tekanan darah). Jika setakat pening, sakit pinggang dan sendi adalah symptom biasa dan teruskan pengambilan supaya herba dapat melancarkan perjalanan darah.
6) Makan MZPB tangkap di kepala ke?
~ Kandungan herba yang amat tinggi iaitu 360mg mestilah disertakan dengan pengambilan air suam yang banyak supaya kesan herba dapat di serap ke seluruh badan dengan sempurna. Pengambilan Mr Zack adalah sejam sebelum bersama.

7) Sekiranya pemakai mr zack power bro ada tekanan darah rendah dan tinggi, adakah ianya bahaya atau ada kesan sampingan?
~ Mr. Zack PowerBro tidak akan menyebabkan sebarang kesan sampingan ke atas pesakit darah tinggi, namun begitu sekiranya anda mempunyai tekanan darah rendah, anda mungkin akan mengalami sedikit kepeningan yang biasanya akan hilang dalam masa 30 minit setelah mengambil Mr. Zack Power Bro sekiranya ianya disertakan dengan mengambil air masak yang banyak. Apa jua kapsul herba yang anda ambil mestilah disertai dengan pengambilan air masak yang banyak.

8) Kalau ada masalah air mani tak pancut laju...meleleh aje...boleh pakai ke?
~ Air mani ialah campuran cecair dari pundi prostat, pundi seminal, pundi cowpers, pepundi dalam salur kencing, cecair dari pundi epididimis dan sperma dari kilang sperma. Banyak perkara yang menyebabkan isi padu air mani makin berkurangan dan cair. Antaranya, tabiat merokok dan minum minuman keras yang merendahkan tahap hormon testosterone yang mustahak untuk fungsi optima pundi yang menghasilkan air mani. Mr.Zack PowerBro akan memekatkan air mani dan meningkatkan kandungan hormon testosterone dan akan menyebabkan pancutan air mani lebih mantap.

9) Pesakit jantung boleh makan ke?
~ Memang tak mudarat sebab herba..TAPIIIII..baik jangan bagi sebab tongkat ali akan melancarkan darah. Tekanan darah yang laju dan kuat tidak dapat ditampung oleh salur darah pada jantung yang lemah. Oleh itu darah akan menekan salur darah dan boleh membuat jantung terpaksa bekerja luar dari biasa. Salur darah boleh pecah akibat tekanan yang mendadak. Dari segi saintifik, orang ini akan mati bukan sebab herba tapi sebab jantung terlebih bekerja.



**Jawapan berdasarkan perbincangan bersama dengan pengeluar produk Seri Dewi Malam - Moden Tradisional.**

Thursday 25 July 2013

Bresto Serum ~ RM65





BRESTO SERUM WITH AROMATHERAPY adalah kombinasi herba dengan minyak aroma terapi. Ia adalah serum herba yang unik diformulasi khas untuk pembesaran payudara. Ia memberi nutrisi kepada tisu-tisu dalaman dan keseluruhan permukaan payudara untuk menjadikan lebih pejal, kencang, muda dan anjal. Serum ini mengelakkan payudara daripada mengendur dan menggelaber. Ia mengembalikan payudara kepada bentuk yang asal. Dengan pengunaan yang konsisten dan berdisiplin selama 1 hingga 3 bulan, payudara anda akan menjadi lebih montok, anjal, pejal serta menaik secara semulajadi.
Anda akan dapat merasakan perubahan dengan hanya pengunaan yang pertama. Serum herba ini sangat hebat dengan bahan-bahan aktif semulajadi. Bahan aktif aslinya akan meningkatkan pertumbuhan tisu-tisu akibat tindakbalas dgn hormone estrogen dan progesterone (iaitu hormon-hormon yang penting dalam tubuh seorang wanita) serta prolactin, prostaglandins (hormon pertumbuhan manusia). Serum ini akan menstabilkankan hormon-hormon ini dan akan menyeimbangkan pertumbuhan tisu-tisu payudara. Bresto Serum akan menstimulasi penerimaan estrogen di payudara lalu menambah saiz payudara serta mempercepatkan proses pembesaran secara semulajadi.


Kelebihan pengunaan Bresto Serum :-

1) Menambah saiz, menganjal, memontok, memejal serta mengencangkan payudara
2) Membentuk dan memperbaiki tisu-tisu payudara terutamanya utk ibu yang menyusu badan
3) Menseimbangkan hormon wanita
4) Stimulasi pertumbuhan sel-sel baru
5) Menambahkan kelancaran darah di kapilari payudara
6) Memperbaiki peredaran kelenjar mamary (kelenjar susu)
7) Rawatan payudara yang amat selamat dan mencegah penyakit kanser

Ramuan Bresto Serum..100% dari HERBA SEMULAJADI. Selamat dan Berkesan!!!


1) Ekstrak Biji Fenugreek – herba yang kaya dengan phyto-estrogen. Membantu pengeluaran hormon dan membantu perkembangan kelenjar susu yang memerlukan estrogen dan trigonelline. Inilah petua pemantapan payudara.
2) Beri Saw Palmetto – mengandungi sejenis minyak physosterols. Kajian menunjukkan minyak ini membantu dalam pemantapan payudara.
3) Biji Fennel – mengandungi kandungan flavonoids yang banyak. Flavonoids meberikan kesan-kesan hormone estrogen yang lembut, tiada toksik dalam proses pemantapan payudara
4) Akar Ubi Keladi Mexico – mengandungi Beta-carotene dan diosgenin, sumber Phytokimia yang kuat dalam pemantapan payudara
5) Daun Damiana – mengandungi Phytokimia seperti alpha-pinene, beta-carotene, beta-pinene dan beta-sisterol. Damiana digunakan terutamanya dalam mengubati hormone wanita yang tidak teratur. Ia membantu dalam proses pemantapan payudara secara semulajadi.


Aturan penggunaan:
  • Letakkan beberapa titik serum ini di tapak tangan dan urut secara membulat dan keatas dengan lembut di kedua2 payudara.
  • Lakukan (2) kali sehari di sebelah pagi dan malam.
  • Pengunaan Bresto Serum secara tetap dan teratur akan membantu menyerikan penampilan serta mendapatkan payudara yg montok dan menggiurkan. 


Harga :- RM 65

Monday 22 July 2013

Jamu Dewi Dara (50biji) ~ RM48


Berfungsi sebagai :-

:- memberikan tenaga,
:- merawat masalah keputihan,
:- memecahkan angin dalam badan dan terkentut2,
:- memanaskan urat2 yg sejuk n ngilu,
:- merawat sengugut,
:- mengecutkan dan mencuci rahim,
:- melancarkan peredaran darah,
:- membuang toksik dalam badan dgn memudahkan buang air besar,
:- membantu wanita berahi.
:- melancarkan period sesuai bg mereka yg mengalami masalah period tidak menentu
:- insyaallah dapat merawat cyst atau fibroid
:- Diperbuat dan diadun dgn 23 jenis herba

*IA JUGA MAMPU BERPERANAN MERAWAT RAHIM DARI DALAM SECARA SEMULAJADI
* MENGECUTKAN RAHIM
* MENGECUTKAN BATU MEROYAN
* MAMPU MENURUNKAN BERAT BADAN
* MAMPU MENAIKKAN SERI WAJAH JIKA DIAMBIL SECARA KONSISTEN
* MENEGANGKAN PAYUDARA
* MENEGANGKAN PUNGGUNG



Tindakbalas kepada pengguna :-
~ Dalam tempoh lebih dari 2 hari faraj akan terasa becak.
~ Lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna.
~ Terasa denyutan pada ari-ari atau di dalam rahim
~ Terasa denyutan pada faraj.
~ Terasa hangat dalam faraj.
~ Dinding kanan dan kiri faraj bertembung secara perlahan-lahan dari masa ke semasa.
~ Seluar dalam basah akibat air bukan dari air kencing.
~ Seluar dalam berwarna kuning atau hijau.
~ Bila penggunaan berterusan semua kesan-kesan di atas hilang.
~ Payudara tegang dan pejal.
~ Punggung tegang dan pejal. 


Cara pengambilan JDD :-
~ Botol pertama : 2 biji kapsul 1 kali sehari selepas makan (untuk kesihatan)
~ Botol kedua : 1 biji kapsul 1 kali sehari selepas makan (untuk maintain)


Ramuan :-
~ Semen Croton Caudatum - manjakani
~ Folium Hippocratea Indica - daun serapat
~ Herba Phyllagathis rotundifolia - herba tapak sulaiman
~ Semen Nigella Sativa - habatussauda
~ Rhizoma Zingiber Officinate - halia
~ Fructus Cuminum Cynimum - bunga cumin
~ Fructus Unacaria Gambir - gambir
~ Rhizoma Kaempferia Galanga - halia pasir
~ Semen Amomum Kepulaga - pelaga
~ Semen Myristica Fragrans - pala


Sunday 21 July 2013

Himpunan Testimoni Terbaru...

 Susukan Qalbu & Feminin Wash

 Susukan Qalbu

 Berina C-Plus & CollaSlim Drink

 Jamu Seri Dewi Suci

 Jamu Seri Dewi Suci

Masker Intim

 Berina C-Plus

Masker Intim, Cool Slimming Essence, Feminin Wash & Magic Essence Slimming Soap


Saturday 20 July 2013

Set dalaman sihat, slim & gebu, pandat & anjal.





RM188 (tidak termasuk postage)

Jamu Dewi Dara (JDD)
Harga : RM48(50biji)

Antara fungsinya;

* merapatkan otot2 rahim akibat melahirkan
* melancarkan pengaliran darah
* memberi tenaga / hyperaktif / megurangkan penat lesu badan
* buang angin
* meningkatkan nafsu syahwat
* IA JUGA MAMPU BERPERANAN MERAWAT RAHIM DARI DALAM SECARA SEMULAJADI
* MENGECUTKAN RAHIM
* MENGECUTKAN BATU MEROYAN
* MAMPU MENURUNKAN BERAT BADAN
* MAMPU MENAIKKAN SERI WAJAH JIKA DIAMBIL SECARA KONSISTEN
* MENEGANGKAN PAYUDARA
* MENEGANGKAN PUNGGUNG

COLLASLIM DRINK (CSD) (15sachet)

Harga : RM75 sm / RM85 sabah&sarawak

Ramuan serat dalam minuman pelangsing COLLASLIM bertindak sebagai satu program diet untuk membuatkan seseorang itu berasa kenyang dan mampu mengawal selera makan. Kolagen pula berfungsi sebagai ejen antipenuaan yang bertindak menghilangkan kedutan dan rekahan pada kulit manakala vitamin C membantu menghasilkan kulit yang lebih cantik, gebu, lembut dan cerah.

BRESTO SERUM WITH AROMATHERAPY
Harga: RM65(20ml)- Untuk Wanita

Kelebihan pengunaan Breasto Serum.
1) Menambah saiz, menganjal, memontok, memejal serta mengencangkan payudara
2) Membentuk dan memperbaiki tisu-tisu payudara terutamanya utk ibu yang menyusu badan
3) Menseimbangkan hormon wanita
4) Stimulasi pertumbuhan sel-sel baru
5) Menambahkan kelancaran darah di kapilari payudara
6) Memperbaiki peredaran kelenjar mamary (kelenjar susu)
7) Rawatan payudara yang amat selamat dan mencegah penyakit kanser

Perhatian!!!!!


Salam Ramadhan korang..
Sila ambil perhatian semua......
Mulai 31 Julai 2013 (rabu) segala order akan dihentikan..
So means semua pembayaran pada hari tersebut akan di forward pada 13 Ogos 2013 dan penghantaran barang akan dilakukan pada keesokan harinye.....Sila watch out kay..

Boleh u all nak order tapi CONFIRMMMM pejabat POS LAJU takkan hantar punya dekat2 nak raya......huhu.Klu lynn POS barang u all, confirm akan tersadai di PPL jer nanti..Banyak kali dah ini terjadi..


So sesiapa nak order barang2 dalam blog ini semuanya available sehingga 31 JULAI 2013 (RABU).So baik u all order dari sekarang kay..nnt dah tutup order tak dopek den nak tulung..hikhikhik

Tapii kalau yang mana2 nak amik COD hanya di PUTRAJAYA boleh lagi.2 hari sebelum raya STOP..hanya collect iten di putrajaya kay..Nak COD pun kena tgk stok dulu takut dah abis...supplier pun nak stop penghantaran stok...semua akan kembali berjalan seperti biasa selepas raya.....

Kay Salam Ramadhan Dan Salam Lebaran Buat semua customer2 Lynn baik regular or new one.Tanpa u all siapalah daku..ngeeee..thanx support n trusted me....


Selamat Balik Kampung Beraya semua
Maaf Zahir Dan Batin jika sepanjang berurusan dengan Lynn, Lynn ada terlambat,terkasar bahasa,tersilap cara..

Maaf Zahir dan Batin

Tuesday 16 July 2013

Cara Urutan Menggunakan LBO



* Mengeraskan Zakar

# Sebelum tidur ambil sedikit minyak LOVEBIRD OIL dan gosokkan dengan laju pada tapak tangan untuk memanaskannya apabila mengurut. Letakkan sedikit minyak tersebut pada jari-jari tangan dan urut kelengkang ia itu antara dubur ke telur zakar [ seakan-akan Istibra selepas kencing ] . Tekan sedikit dan pastikan anda urut sehala saja, yakni dari dubur mengarah ke telur zakar. Lakukan sebanyak 7 kali.

Ada juga amalan yang disertai dengan zikir-zikir tetentu, seperti contohnya wafaq berikut:

  • Ya Qadim
  • Ya Daim
  • Ya Ahad
  • Ya Wahid
  • Ya Samad
  • Ya Allah - Ya Allah - Ya Allah
  • Ya Qahar - Ya Qahar - Ya Qahar
  • Lailaha il'aLlah hu Wahidul Qahar

Kesan dari amalan ini akan dapat dilihat pada malam itu juga, di mana zakar akan menegang dengan galak sekitar 3 pagi sehingga waktu solat subuh. Amalkan ia kalau boleh pada setiap malam sebelum anda tidur terutama ketika cuaca sejuk supaya ligament dan urat-urat zakar berada pada tahap kecergasan yang terbaik.

* Urut untuk Memecahkan Lemak & Angin pada batang Zakar

# Semasa bangun dari tidur, selatkan pangkal batang zakar [ kawasan yang berhampiran dengan bumi zakar ] menggunakan jari telunjuk dan jari tengah tangan kanan atau tangan kiri. Hujung jari-jari itu menekan ke bumi zakar sambil mengurut-urutnya ke atas dan ke bawa. Lakukan selama kira-kira 2 minit atau hitungan 99-kali. Lakukan pada setiap pagi kerana amalan ini akan memecahkan lemak dan angin dari berkumpul pada pangkal zakar. Ianya juga dapat mengelakkan dari berlakunya tersimpul urat buah zakar apabila usia meningkat tua.

* Menahan Mani

# Menurut kitab Tajul Muluk dan Rawd-at-Tirr, mengurut menggunakan minyak urut yang khas boleh membantu lelaki bertahan lebih lama ketika bersetubuh. Caranya ialah dengan mengurut sehala dari pangkal zakar menghala ke hujung zakar, berulang-ulang kali. Tempatkan ibu jari di bahagian atas batang zakar, jari tenga di bahagian bawahnya. Lakukan urutan selama 2 minit atau 99-kali hitungan. Latihan ini boleh dilakukan pada bila-bila waktu lapang, kecuali pada waktu Zohor dan Maghrib.

* Urut Memanjangkan Zakar

# Kebanyakan lelaki merasakan zakar mereka tidak menepati saiz yang sepatutnya. Purata zakar normal lelaki dewasa ialah sekitar 4 inci hingga 6 inci, namun perlu diingatkan bahawa kebanyakan lelaki tidak mencapai saiz zakar yang optima. Maka atas sebab ini kaedah mengurut boleh meningkatkan zakar ke tahap yang lebih besar dan panjang. Dalam satu kajiselidik di Amerika, majoriti wanita di negara tersebut menginginkan lelaki yang mempunyai zakar sekitar 7 inci dengan ukur keliling yang tebal. Alasan yang diberikan mereka ialah untuk dapat merasakan zakar penuh atau sendat di dalam vagina dan supaya kepala zakar dapat menyentuh mulut rahim [ cervix atau Batu Meriyan dalam istilah perbidanan Melayu ]

  1. Mengurut zakar untuk memanjangkannya elok dilakukan pada awal pagi. Sapukan sedikit minyak urut pada tapak tangan dan gosok dengan laju untuk memanaskannya.
  2. Tarik nafas dalam-dalam. Kemutkan dubur, genggam pangkal batang zakar dengan tangan kanan menggunakan ibu jari dan jari telunjuk.
  3. Lurutkan batang zakar itu membawa tangan ke hujung zakar tapi hendaklah anda berhenti bila sampai ke takuk zakar. Dengan cara ini, anda menghantar lebih banyak darah ke dalam kepala zakar dan dikunci tenagannya oleh cengkaman tangan tadi. Tahan nafas selama 7 kiraan sambil mengekalkan cengkaman itu. Kemudian lepaskan.
  4. Lenturkan batang zakar ke arah paha kanan dubur. Kemudian lepaskan lenturan itu. Lakukan sebnyak 21 kali.
  5. Lenturkan batang zakar ke arah paha kiri dubur. Kemudian lepaskan lenturan itu. Lakukan sebanyak 21 kali.
  6. Pegang kepala zakar, pusingkan zakar mengikut jarum jam sebanyak 21 pusingan. Kemudian lakukan yang sama pada arah berlawanan jarum jam.

Saksikan perbezaan pada zakar anda pada hari-hari ke 7, ke-14 dan pada hari ke-21 dan hari ke-40. Sebaik-baiknya anda mengukur zakar terlebih dahulu sebelum memulakan latihan ini.



Serum dan Syampoo Faith Fleur

Fungsi Serum Rambut Faith Fleur 👇  🌸Mengurangkan Rambut Gugur 🌸Membaiki Rambut Rosak 🌸Memberi Nutrien Pada Rambut Rosak 🌸Melembutkan...